Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

Fietssloten via groothandel

mpol
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 17 sep 2006 12:25

mpol 30 dec 2006 13:02

Hallo,
Misschien een beetje een gekke vraag om op het forum te stellen, maar ik vraag het toch maar.
Wat ik zoek is fietssloten voor gewone stadsfietsen, en van het model dat je vastschroeft op de staande achtervork. Ik zoek het in relatief grote hoeveelheden, bijv. 50 of 100 stuks, en via de groothandel. Belangrijkste aspect is de prijs, ik zoek het zo goedkoop mogelijk. Hoeft niet perse AXA te zijn, waarschijnlijk heeft een goedkoop B-merk de voorkeur, maar als er AXA sloten te krijgen zijn voor een goede prijs dan is dat natuurlijk helemaal goed.

Zoals je kunt raden is het niet voor een normale fietsenwinkel bedoeld, anders zou de groothandel zelf wel weten hoe contact met ons op te nemen :-)
Ik werk bij de Kringloopwinkel in Zwolle, en doe daar ongeveer 2 dagen in de week fietsreparatie. Ook krijgen we sinds kort gerepareerde fietsen binnen via een ander kanaal. We hebben fietssloten voor ongeveer 1/3 of 1/2 van de fietsen, en het zou mooi zijn als we goedkoop alle fietsen zouden kunnen voorzien van sloten. De gemiddelde prijs van fietsen bij ons ligt rond de 50 Euro, dus je snapt dat 10 Euro voor een slot dan best veel is.
We hebben intussen een adres voor goedkope verlichting, maar daar verkopen ze geen sloten. Vandaar dus dat ik deze vraag hier stel.

Ik neem aan dat er hier wel mensen rondhangen die contacten hebben bij groothandels, of in ieder geval adressen weten. Wil je in het forum posten vind ik dat prima, wil je liever een mail sturen dan vind ik dat ook goed (adres: mpol at gmx.net). In ieder geval wil ik alvast bedanken voor de antwoorden.
Mocht een moderator besluiten deze discussie te sluiten dan vind ik dat jammer, het is toch een serieuze vraag die ik stel, maar mocht dat zo zijn dan heb ik daar begrip voor.

Plaats reactie