Het is een prachtige fiets en nog in zeer goede staat. Vorig jaar heb ik er nog praktisch nieuwe Fulcrum R3 wielen voor aangeschaft, ook via dit forum. Verder is de fiets begin dit jaar helemaal uit elkaar gehaald door de fietsenmaker en is alles schoongemaakt en opnieuw ingevet. Toen zijn ook de kabels, binnen en buiten, vervangen en is er een nieuwe cassette en ketting gemonteerd. Ook is toen het middenblad van de triple aandrijving vervangen.
Nu wil ik graag een nieuwe (eerste) fiets aanschaffen en mag deze een andere eigenaar blij maken.
De specificaties zijn:
frame: Gazelle V8 titanium, 57 cm
groep: Shimano Ultegra 6600 Ice Grey triple
Stuur en stuurpen: ITM Lite
zadelpen: Ritchey WCS Alu
zadel: Fizik Arione
wielen: Fulcrum Racing 3 (stickers verwijderd)
pedalen: Look Keo carbon
bidonhouder: Lifeline titanium
De fiets staat ook op Marktplaats, zie hier: http://link.marktplaats.nl/m874899214
Vraagprijs is daar € 1.000, voor forumleden zet ik mijn vraagprijs op € 925. Een goed bod wordt uiteraard in overweging genomen. Mag per pb, maar ook per mail marcg32a @ hotmail.com De fiets is te bezichtigen in Breda.
Op de foto's zie je dat de stuurpen omgedraaid is. Dit is omdat de voorvork door de vorige eigenaar erg kort was afgezaagd. Als je wat kleiner bent dan ik (1,84) of wat dieper wilt zitten kun je de stuurpen eenvoudig terug draaien.