Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Klassieke / neutrale racekledij, waar te koop?

hubert d
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 mei 2014 21:27

hubert d 29 jul 2014 15:54

Oei oei, waarom heb ik in dit draadje gekeken. :D
Die Isadore spullen zijn wel mooi zeg, net weer € 175 door het putje gespoeld en dan was de Bib-short nog geeneens leverbaar, dus ben bang dat er nog meer bij komt..... :shock:

wielracer
Forum-lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 18 okt 2013 09:05

wielracer 06 aug 2014 21:56

ook mooi, alleen voor mensen met heul veel geld

http://brandt-sorenson.com/

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2296
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 07 aug 2014 08:16

wielracer schreef:ook mooi, alleen voor mensen met heul veel geld

http://brandt-sorenson.com/
Als je het over "overpriced" hebt.... en ik dacht dat Rapha al erg was..... :?

joelle
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2014 15:11

joelle 09 aug 2014 17:44

Veel mensen die Isadore shirts besteld hebben! Ik ben ook fan denk ik, ze hebben zelfs een dames lijn. Ziet er echt mooi uit!

Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
En zijn er al dames die zo'n shirt hebben?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 aug 2014 17:54

jsprbcn schreef:
wielracer schreef:ook mooi, alleen voor mensen met heul veel geld

http://brandt-sorenson.com/
Als je het over "overpriced" hebt.... en ik dacht dat Rapha al erg was..... :?
Ach ja het made in America zal gegarandeerd sommige nationalistische types met geld te veel genoeg aanspreken. Gelukkig vind ik de het grootste deel van het assortiment spuuglelijk hoef ik me ook niet af te vragen of ik toch wat wil kopen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hubert d
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 mei 2014 21:27

hubert d 09 aug 2014 22:07

joelle schreef: Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
Alleen ervaring met het mannenshirt ;)
Een keer of drie mee gefietst nu denk, valt vergelijkbaar met Rogelli/Agu shirts die ik heb. De kwaliteit, pasvorm en uitstraling vind ik veel mooier, maar dat mag ook voor deze prijs.
Op de site staan ook maattabellen trouwens, maar je kunt redelijk je normale maat aanhouden, valt zeker niet klein.

Het verpakkingsdoosje en de handgeschreven kaart erbij maken het wel af. Verzending ging ook vlot, dinsdag besteld en vrijdag binnen.

Gebruikersavatar
jsprbcn
Forum-lid
Berichten: 2296
Lid geworden op: 20 jan 2011 23:40
Locatie: barcelona
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 11 aug 2014 10:01

amclassic-fan schreef:Ach ja het made in America zal gegarandeerd sommige nationalistische types met geld te veel genoeg aanspreken. Gelukkig vind ik de het grootste deel van het assortiment spuuglelijk hoef ik me ook niet af te vragen of ik toch wat wil kopen.
Dat had ik dus ook.... :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 12 aug 2014 14:55

hubert d schreef:
joelle schreef: Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
Alleen ervaring met het mannenshirt ;)
Een keer of drie mee gefietst nu denk, valt vergelijkbaar met Rogelli/Agu shirts die ik heb. De kwaliteit, pasvorm en uitstraling vind ik veel mooier, maar dat mag ook voor deze prijs.
Op de site staan ook maattabellen trouwens, maar je kunt redelijk je normale maat aanhouden, valt zeker niet klein.

Het verpakkingsdoosje en de handgeschreven kaart erbij maken het wel af. Verzending ging ook vlot, dinsdag besteld en vrijdag binnen.
Heb er pas 1 ritje ingemaakt (de bib en het Atlantic Blue jersey), maar erg fijn spul allemaal.
Moet nog even zien hoe het zich houd, lijkt wel iets gevoelig voor pluizen, maar de afwerking en service van Isadore is echt subliem.

Verzending ging bij mij helaas minder soepel, maar het contact was super, dus uiteindelijk allemaal helemaal goed gekomen.
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

meuk
Forum-lid
Berichten: 1109
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 12 aug 2014 15:32

Soap schreef:
hubert d schreef:
joelle schreef: Voor diegene die al een Isadore shirt in huis hebben, hoe valt hij?
Alleen ervaring met het mannenshirt ;)
Een keer of drie mee gefietst nu denk, valt vergelijkbaar met Rogelli/Agu shirts die ik heb. De kwaliteit, pasvorm en uitstraling vind ik veel mooier, maar dat mag ook voor deze prijs.
Op de site staan ook maattabellen trouwens, maar je kunt redelijk je normale maat aanhouden, valt zeker niet klein.

Het verpakkingsdoosje en de handgeschreven kaart erbij maken het wel af. Verzending ging ook vlot, dinsdag besteld en vrijdag binnen.
Heb er pas 1 ritje ingemaakt (de bib en het Atlantic Blue jersey), maar erg fijn spul allemaal.
Moet nog even zien hoe het zich houd, lijkt wel iets gevoelig voor pluizen, maar de afwerking en service van Isadore is echt subliem.

Verzending ging bij mij helaas minder soepel, maar het contact was super, dus uiteindelijk allemaal helemaal goed gekomen.
Ik heb de bib en het witte shirt.Beide al veelvuldig gewassen, maar nog geen pluisjes... Heel de zomervakantie in deze bib en het shirt gereden. Zit, rijdt perfect en nog als nieuw!

joelle
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2014 15:11

joelle 12 aug 2014 20:15

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag! Ik heb bij Isadore het zwarte dames shirt besteld!!

Ben heel benieuwd! Zo te horen is iedereen tevreden!
Kreeg nog 10,- korting via een "pop up" tijdens het bezoeken van de site en het invullen van mijn mail adres. :D

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 1995
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 13 aug 2014 22:27

Ik mocht vandaag bij m'n FM even in de Castelli catalogus voor komende winter bladeren en ze komen ook met een longsleeve van gedeeltelijk merino.

Heb met m'n telefoon even een crappy foto gemaakt. Erg mooi!

Afbeelding

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 14 aug 2014 11:07

Die vind ik ook fraai.

Plaats reactie