Hallo ,
Ben van plan een nieuw stuur en stuurpen te kopen maar heb volgende vraag hierover.
Moet je beide van dezelfde materiaal kopen of kan je dit onderling combineren?
Dus alu met carbon of moet dit beide gelijk zijn ?
Groeten Silvano
Carbon samen met aluminium
-
silvanol.l
- Forum-lid
Hoi,
Kun je gewoon mengen. Let wel op dat je een Carbon stuur niet te hard aandraait. Heb je een momentsleutel?
Meestal kun je op carbon veilig aandraaien tot zo'n 5-6Nm. Aandraaimomenten staan meestal op de onderdelen en anders in de handleidingen.
Wat is je reden om b.v. een carbon stuur te willen?
Mvg, Zorro
Kun je gewoon mengen. Let wel op dat je een Carbon stuur niet te hard aandraait. Heb je een momentsleutel?
Meestal kun je op carbon veilig aandraaien tot zo'n 5-6Nm. Aandraaimomenten staan meestal op de onderdelen en anders in de handleidingen.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
silvanol.l
- Forum-lid
ZorroI schreef:Hoi,
Mvg, Zorro
Momentsleutel heb ik hier niet voor maar kan dit dan mischien ook gelijk bestellen , ook voor later.
Hoeft niet per se carbon te zijn hoor maar zag 1 van easton (EC70 wing carbon) en staat mij echt aan qua model en ook wel gewicht.
Maar als ik een soortgelijk model vind en een paar gram meer is dit ook goed voor mij hoor.
Groeten Silvano