In Heeswijk Dinther wordt een set wielen aangeboden die zo geheim zijn dat zelfs Carbonsports ze nog niet kent.
Nou had ik van deze aanbieder al geweldige imitatie Zipps gezien maar dit slaat echt alles.......Ik zeg het je AVR rocks!
Lightweight draad....
Lightweights voor draadbanden! :-)
Ik heb even een screenshot gemaakt, want die advertentie zal niet lang te zien blijven.
@ Snow, het zijn dus nepwielen. Ik heb Marktplaats.nl al geattendeerd op deze oplichting.
@ Snow, het zijn dus nepwielen. Ik heb Marktplaats.nl al geattendeerd op deze oplichting.
Snow, nee dat bedoel ik niet. Hoe duidelijk wil je het hebben? Dit is ordinaire namaak van een product dat niet eens bestaat. PURE OPLICHTERIJ dus. Duidelijk zo? Zo niet dan geef je maar een gil.
Ook al stond er 1800 gram. Deze wielen bestaan niet. Je kunt ook geen Volkswagen Havana kopen. Als iemand een Volkswagen Havana aanbiedt op Marktplaats, kun je ervanuitgaan dat het nep is.
Heb een mailtje terug van AVR (had hen ook gemaild!)
Heb een mailtje terug van AVR (had hen ook gemaild!)
hallo frank, Bedankt voor je mail.
We zijn zelf ook geschrokken van de mail naar aanleiding van de advertentie
betreffende de "lightweight wielset."
We zijn inmiddels op de hoogte dat dit een corima wielset is en dus geen
bovengenoemde.
we hebben de advertentie dan ook verwijdert en dragen zorg dat dit in de
toekomst niet meer zal voorkomen.
Sportieve groet,
AVR wielersport
galgenberg 5
5473-VM
Heeswijk-dinther
Holland
Die was snel weg 
Marktplaats is zo mogelijk nog anoniemer dan Ebay en verworden tot de nationale kliko voor alles met een "probleempje". Altijd weer lachen om te zien hoe imitatie, defect en gescheurd via dit medium weer een eigenaar vindt.
(hier op het forum wordt een aanbieder met "fout" materiaal tenminste nog publiekelijk gestraft
P.s. corima type 1 klopt wel (althans de velgen voor zover ik kon zien), toch interessant om je wielen voor het 4 voudige te verkopen. Zo lang in de branche en dan geen corima's herkennen?? Yeah sure, Zipp wielen met zichtbare spaaknippels?? zeker......
Marktplaats is zo mogelijk nog anoniemer dan Ebay en verworden tot de nationale kliko voor alles met een "probleempje". Altijd weer lachen om te zien hoe imitatie, defect en gescheurd via dit medium weer een eigenaar vindt.
(hier op het forum wordt een aanbieder met "fout" materiaal tenminste nog publiekelijk gestraft
P.s. corima type 1 klopt wel (althans de velgen voor zover ik kon zien), toch interessant om je wielen voor het 4 voudige te verkopen. Zo lang in de branche en dan geen corima's herkennen?? Yeah sure, Zipp wielen met zichtbare spaaknippels?? zeker......
Sharkman schreef:In Heeswijk Dinther wordt een set wielen aangeboden die zo geheim zijn dat zelfs Carbonsports ze nog niet kent.
Hmmm.... denk je? Euhm... haha.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -