Op 17 mei heeft het Frans Bureau voor Toerisme een nieuwTour de France spel gelanceerd: “Toute la Route”. Tijdens deelname beleeft de bezoeker een virtuele reis door vier verschillende Tour de France regio’s. Doel is om de vragen juist te beantwoorden en op deze manier de etappe zo snel mogelijk uit te rijden. Ehhh…waarom eigenlijk voor ‘les dames’?

 

Uit onderzoek van TNS Nipo blijkt dat vooral dames binnen het gezin de beslissers zijn wanneer het vakantie betreft. Reden voor het Frans Bureau voor Toerisme om zich met Toute la Route op deze doelgroep te richten. Hier is bij de lay out, de vragen en de prijzen rekening mee gehouden. Onder de te winnen prijzen vallen onder andere een weekend in Parijs, een verblijf in Frankrijk, een Babboe bakfiets, een Taga fiets en een Batavus fiets.

Het spel is onderdeel van de Tour de France campagne van het Frans Bureau voor Toerisme. De campagne heeft als doelstelling de bezienswaardigheden rond de etappes van de Tour de France te belichten. Men kan vanaf 17 mei deelnemen aan het spel via de link: www.franceguide.com/nl/tourdefrance.