Iemand toevallig een 1 cm spacer (mag van Ali zijn) liggen die ik over kan nemen?
Wil even wat klooien met stuurpenlengte en wil proberen of ik een spacer kan modificeren zodat de kabel even niet door de stuurpen hoeven.
MOST ticr spacer Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Summerbody’s are made in winter
ik heb wel de Most Aero Spacers voor aan de boven zijde. die stuur ik op in een envelopje, daar zijn twee andere forum leden mee geholpen.
dat zijn de druppelvormige spacers, jij zoekt de rugbybal vormige spacers, correct?
dat was el rubio en jackflash zij zouden dus een rugbybalvormige spacer over hebben.
dat zijn de druppelvormige spacers, jij zoekt de rugbybal vormige spacers, correct?
dat was el rubio en jackflash zij zouden dus een rugbybalvormige spacer over hebben.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb idd een rugbyvormige spacer van 0,5cm over, maar geen van 1cm.
@ TKMP: je druppelvormige spacer paste niet ... Raar maar waar.
Was voor op spacertoren van Pinarello F5, er moet toch een verschil opzitten ... Uitstekend bolletje past niet in inkeping van spacers op de F5.
@ TKMP: je druppelvormige spacer paste niet ... Raar maar waar.
Was voor op spacertoren van Pinarello F5, er moet toch een verschil opzitten ... Uitstekend bolletje past niet in inkeping van spacers op de F5.
Laatst gewijzigd door El Rubio op 26 sep 2023 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is toch ongelofelijk dat zelfs iets simpels als spacers nu al een puzzel wordt...