Om je vraag te beantwoorden. Niet verlengbaar, wel verkrijgbaar en 50, 70 en 90mm.
Volgens hun site mag je er wel gewoon latex door spuiten. Ik zie alleen niet zo goed waarom deze ventielstam dan niet net zo goed enigszins verstopt raakt als je dat dan doet. Dit ventiel is vast beter voor mtb banden waar je de latex vast de band giet voor montage en dan heeft het ook nog als voordeel dat het beter werkt met Tyre inserts, iets wat wij in Nederland helemaal niet nodig hebben trouwens en ook daar heb je ventielkernen met zijwaartse openingen voor.
Ik heb ook een grotere maar.
- Wat gebeurt er als bij het bijpompen met een handpompje hiervan het kopje afbreekt.... dan kan je het ding weggooien. Dat kopje is het grote zwakke punt in dit ontwerp. Het is heel mooi en slim verbonden met het klepje onderin, maar zo sterk kan dat stalen stokje nu ook weer niet zijn. Het zal wat moeilijker zijn om hem af te breken dan de presta kopjes, maar die kopjes zijn ten minste vervangbaar. Dit ding is niet uit elkaar te halen...
Ik zie verder het probleem met standaard tubeless ventielen niet zo negatief als de marketing.
- De presta ventielkernen zijn verwijderbaar, uitwisselbaar en overal bij elke fietsenmaker of fietsmaat/voorbijganger onderweg te vinden. Heeft er iemand een binnenbandje bij dan heb je ook een ventielkern. Tooltje is plastic en weegt geen drol, ik heb er standaard een aan mijn sleutelbos en die heb ik toch altijd bij me. Afwijken van de standaard heeft nadelen. Het is mij ook wel duidelijk dat presta ventielen niet ideaal zijn, maar het is werkbaar omdat ze zo algemeen zijn in de fietswereld.
- Tubeless setup doe ik altijd zonder ventielkern en met booster dat is nog nooit een gedoe geweest. Waarom ik het op een handpomp zou willen proberen is me een raadsel, dan pomp je je een hernia. Booster kan je rustig volpompen tot 10 bar, erop zetten, psst vol. Altijd in een keer raak, latex toevoegen en dan pas de ventielkern er terug op, nooit een zootje.
- Hoe veel werk is het dus daadwerkelijk om af en toe eens je ventielkern los te schroeven voor je sealant bij te vullen. Iets wat je hooguit 1x per half jaar doet.
- Mocht je ventielschacht een keer verstopt raken dan prik je die echt zo weer open. Je kan zo ongeveer alles gebruiken, onderweg is er vast wel een mooi sterk zegge strootje/stokje/imbus 2 op je multitool voorhanden. Thuis gebruik ik een stukje oude schakelkabel waar ik even wat rafels aan heb gemaakt. En eigenlijk is dat maar heel af en toe eens echt nodig.
Ik gebruik gewoon tubeless ventielen van
DRIE euro per paar van AliExpress trouwens... In mijn rommelbakje liggen nog wel 5 losse ventielkernen ( allemaal uit lekke binnenbandjes ). Ik weet het ik ben goedkope vrek soms.
Het is aan jou om te bepalen of dit je 40 euro waard is. T is niet mijn geld.
Doe er je voordeel mee 
,
bestel je gelijk nog wat ventielkernen nog eens 3 euro en je zit gebakken voor jaren tubeless plezier
De mensen willen bescheten worden