Gezocht: eerste fiets! (maat 58/geschikt voor 1.86m)
Hallo allemaal!
Ik heb na een aantal ritjes met mijn schoonvader op een geleende fiets (Specialized SL2 Roubaix) enorm het fietsen te pakken en wil nu graag een eigen fiets kopen om kilometers te gaan maken. Ik hoop dat iemand hier er nog eentje heeft staan of net een nieuwe heeft gekocht, die ik voor een mooi prijsje over kan nemen.
Wat meer info: ik ben 1.86m en mijn beenlengte is ~84cm. Qua eisen ben ik niet heel moeilijk: een fiets in goede staat, geschikt voor beginners en hopelijk niet te duur. Ik wil wel graag de versnellingen op het stuur en niet op het frame.
Ik woon in Amsterdam maar heb een auto beschikbaar dus kan een stuk rijden om de fiets op te halen, dat is geen probleem.
Ik hoor het graag als iemand iets heeft, alvast dank!
Gr,
Daniël
Ik heb na een aantal ritjes met mijn schoonvader op een geleende fiets (Specialized SL2 Roubaix) enorm het fietsen te pakken en wil nu graag een eigen fiets kopen om kilometers te gaan maken. Ik hoop dat iemand hier er nog eentje heeft staan of net een nieuwe heeft gekocht, die ik voor een mooi prijsje over kan nemen.
Wat meer info: ik ben 1.86m en mijn beenlengte is ~84cm. Qua eisen ben ik niet heel moeilijk: een fiets in goede staat, geschikt voor beginners en hopelijk niet te duur. Ik wil wel graag de versnellingen op het stuur en niet op het frame.
Ik woon in Amsterdam maar heb een auto beschikbaar dus kan een stuk rijden om de fiets op te halen, dat is geen probleem.
Gr,
Daniël
Laatst gewijzigd door Daniel247 op 06 aug 2023 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat vindt jij een mooi prijsje?Daniel247 schreef: ↑06 aug 2023 04:05 Hallo allemaal!
Gr,
Daniël
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
ik heb dit eventueel te koop staan:
https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2002820232
je bent 4 cm korter dan ik en je hebt korte benen. Misschien past het net niet goed, maar je bent vrij om te komen kijken. Utrecht, Leidsche Rijn
je bent 4 cm korter dan ik en je hebt korte benen. Misschien past het net niet goed, maar je bent vrij om te komen kijken. Utrecht, Leidsche Rijn
Live fast; die young. mijn blog
Ik woon trouwens in Amsterdam maar heb een auto beschikbaar dus ik kan een stuk rijden voor de juiste fiets, dat is geen probleem.
Goeie! Ik hoop rond de 500-600 uit te geven, maar hoger kan eventueel ook (max ~1000).
Dank! Ik wacht nog heel even af of er iets dichter bij mijn maat is. Ik heb gelezen dat het beter is om een iets kleiner frame te hebben dan een te groot frame, omdat een kleiner frame nog gecompenseerd kan worden met zadel- en stuurhoogte (klopt dit?).rob74 schreef: ↑06 aug 2023 12:45 ik heb dit eventueel te koop staan:
-
- Forum-lid
Ik heb hier (vlak bij Purmerend) twee fietsen staan die ik niet meer gebruik.
- Alu Carbon frame (diamantbuizen) Campagnolo 9sp (meeste Record). Prima staat.
- Staal (criterium frame) Campagnolo 9sp (Chorus). Absulute topstaat.
Met name die laatste gaat alleen naar een liefhebber. Ik zoek een goed baasje voor hem!
- Alu Carbon frame (diamantbuizen) Campagnolo 9sp (meeste Record). Prima staat.
- Staal (criterium frame) Campagnolo 9sp (Chorus). Absulute topstaat.
Met name die laatste gaat alleen naar een liefhebber. Ik zoek een goed baasje voor hem!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat zou ik ook doen.
Maak eens een trip langs Zwanenburg, Oosterhout en Bergen op Zoom.
Dan kom je binnen jouw budget misschien zelfs met een splinternieuwe fiets thuis
Maak eens een trip langs Zwanenburg, Oosterhout en Bergen op Zoom.
Dan kom je binnen jouw budget misschien zelfs met een splinternieuwe fiets thuis
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik heb een Cervelo R2 ultegra in 58 die der uit mag.
Je mag me altijd contacteren.
Je mag me altijd contacteren.
Dank allen voor de reacties! Het lijkt er inderdaad op dat ik met mijn budget een nieuw instapmodel kan kopen, dus dat wordt mijn eerste keus (dank aan de tipgevers).
Mocht dat niet lukken dan kom ik hier terug en zal ik contact opnemen.
Mocht dat niet lukken dan kom ik hier terug en zal ik contact opnemen.