Shimano ultegra WH 6700
Fulcrum R3 wordt veelgenoemd als een erg goede wielset in zijn klasse. Dat is ook de reden dat ik deze set wil gaan kopen als vervanging van mijn huidige R7 set. Van wat ik lees moet dit een flinke upgrade in stijfheid zijn en is de set ook nog eens lichter. Tot zover de goede dingen.
Waar ik een beetje mee zit, is dat volgens mij de R3 black versie ook rood in het wiel heeft (toch?). Dit vind ik erg jammer aangezien ik een Cube Streamer heb waarbij het accent ligt op blauw. (De r7 wielen hebben ook blauwe bestikkering en dit staat erg mooi). Nu hoef ik niet perse weer blauw in mijn wiel, maar met rood gaat het wel erg vloeken.
De stickers kan ik natuurlijk verwijderen maar het liefst zou ik gewoon zwart / wit bestickering hebben. Is dit er ook toevallig? Of zit dat rood echt in al die Fulcrum wielen? Nog andere alternatieven qua wielen?
Waar ik een beetje mee zit, is dat volgens mij de R3 black versie ook rood in het wiel heeft (toch?). Dit vind ik erg jammer aangezien ik een Cube Streamer heb waarbij het accent ligt op blauw. (De r7 wielen hebben ook blauwe bestikkering en dit staat erg mooi). Nu hoef ik niet perse weer blauw in mijn wiel, maar met rood gaat het wel erg vloeken.
De stickers kan ik natuurlijk verwijderen maar het liefst zou ik gewoon zwart / wit bestickering hebben. Is dit er ook toevallig? Of zit dat rood echt in al die Fulcrum wielen? Nog andere alternatieven qua wielen?
Misschien dat je de blauwe stickers via Cube kan krijgen, dat zal helemaal te gek zijn.
-
hogewieltjes_
- Forum-lid
de r3 zijn zowat het zelfde als de campa zonda (misschien zonda wel iets beter) maar misschien dat het niet zo mooi in je fiets staat als je niet met campa rijd
Ik ben nu van plan veranderd en denk dat ik de Shimano Ultegra WH 6700 ga aanschaffen. Ze zijn een stukje goedkoper (€229 bij mantel) en belangrijk, er zit geen rood in! Over het algemeen lees ik goede reviews over deze set. Is het een flinke vooruitgang tov Fulcrum R7?