Het grote auto-topic
-
- Forum-lid
Onzin! Je kunt gewoon op dinsdag vertrekken nadat je even thuis ook weer de boel op orde hebt gebracht.
Die ellende van starre zaterdag tot zaterdag boekingen op campings moet je dan uiteraard wel zien te ontwijken.
Maar mogelijk is het zeker!
Die ellende van starre zaterdag tot zaterdag boekingen op campings moet je dan uiteraard wel zien te ontwijken.
Maar mogelijk is het zeker!
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan geef je vakantiedagen weg. Veel mensen, ik ook, wil in de vakantie wel maximaal weg zijn en niet eerst thuis dagen verspillen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Maar dan ben je dus gewoon je rat race aan het doorzetten. Haast, haast en haast!
Het is echt zoooveel relaxter om op maandag of dinsdag door de landen te rijden die je moet doorkruisen!!
En ja; dan mis je dus een dag of twee op je bestemming. Boeiend! Je krijgt er ook een hoop rust voor terug.
Het is echt zoooveel relaxter om op maandag of dinsdag door de landen te rijden die je moet doorkruisen!!
En ja; dan mis je dus een dag of twee op je bestemming. Boeiend! Je krijgt er ook een hoop rust voor terug.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welnee, al jaren niet meer in de file gestaan. Vertrek na de drukte, geen enkel probleem.
Tis wel druk op de weg, maar geen file oid.
Tis wel druk op de weg, maar geen file oid.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu de Cooper E er bijna is mij aan het verdiepen in de laadpassen etc. Nog onoverzichtelijker dan ik dacht 
Je bent toch bijna dief van je portemonnee als je ergens anders dan bij Tesla* laadt? 37-40ct en snel laden. Of mis ik nu iets?
*los dat ik het voor mijzelf momenteel ethisch moeilijk te verantwoorden vind.

Je bent toch bijna dief van je portemonnee als je ergens anders dan bij Tesla* laadt? 37-40ct en snel laden. Of mis ik nu iets?
Less is bore
IK vertrek tegenwoordig op vrijdag, boek een nachtje in een b&b en rij dan door naar het zuiden. Veel relaxter en de zaterdag met je de grote massa voor.
En 1 dagje langer vakantie.
En 1 dagje langer vakantie.
- devriesman
- Forum-lid
Je mist niets. Ik heb E-flux druppel van mijn werk die ik overal kan gebruiken (wordt vervolgens van mijn salaris afgetrokken) en we hebben accounts bij Tesla, Fastned, Ionity, PasPas en IECharge. De pas van ANWB en Shell gebruik ik nooit meer. Compleet overbodig.daniel1975 schreef: ↑19 jan 2025 21:42 Nu de Cooper E er bijna is mij aan het verdiepen in de laadpassen etc. Nog onoverzichtelijker dan ik dacht
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet je als particulier ook al die accounts activeren?
Less is bore
Zo doe ik het ook de laatste jaren, alhoewel ik afgelopen jaar op dinsdag ben vertrokken. Maar vrijdag de grootste klap maken en dan zaterdag het laatste stuk, werkt ook wel redelijk. Alhoewel die zaterdag dan ook nog wel eens vast kan lopen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Je hebt een (voor het eerste jaar) gratis Mini-laadpas erbij gekregen toch? Gebruik je die niet?daniel1975 schreef: ↑19 jan 2025 21:42 Nu de Cooper E er bijna is mij aan het verdiepen in de laadpassen etc. Nog onoverzichtelijker dan ik dacht
Ride bikes, not tanks!