Het grote auto-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37638
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Nee, dat is anders denk ik.
Een ander blok (als ik het goed heb de 1.7 uit de 400-serie van Volvo) ipv de originele 1.4, die lelijke frontcooler, Clio interieur, imitatie velgen.
Dit ding is gewoon aangepast voor wat trackracen etc. Prima, leuke hobby, maar not my cup of tea. Ik heb zo’n klassieker liever min of meer origineel.
Een ander blok (als ik het goed heb de 1.7 uit de 400-serie van Volvo) ipv de originele 1.4, die lelijke frontcooler, Clio interieur, imitatie velgen.
Dit ding is gewoon aangepast voor wat trackracen etc. Prima, leuke hobby, maar not my cup of tea. Ik heb zo’n klassieker liever min of meer origineel.
Less is bore
[vimeo][/vimeo]
Datsun 240z doet men dit ook veel bij, upgraden naar huidige maatstaven.
Een Singer is origineel maar begrijp jullie standpunt wel maar helemaal terecht vind ik het niet.
Datsun 240z doet men dit ook veel bij, upgraden naar huidige maatstaven.
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37638
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Er stond gisteren een zwarte ‘67 Mustang cabrio op het parkeerterrein bij Mosaqua.
Daar zaten LED of Xenon koplampen in, kon zo snel niet zien wat het was.
Doodzonde!!
Daar zaten LED of Xenon koplampen in, kon zo snel niet zien wat het was.
Doodzonde!!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37638
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
De enige accu dat soort auto’s nodig hebben is een startaccu
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 7956
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Dat vind ik op zich nog wel mooi. Ik heb ook zo’n project gevolgd met een 2cv (eend voor de leken) best grappig.
Maar ik zie het niet als een klassieker opknappen hoor. Meer als een leuk niche project
Maar ik zie het niet als een klassieker opknappen hoor. Meer als een leuk niche project
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"
…"
Mijn vader heeft een SM gehad met 2.0 uit een DS op LPG. Dat kon ik nog wel waarderen vanwege de praktische bruikbaarheid en een SM is ook met Maserati V6 niet vooruit te branden. En ga zo'n V6 maar eens laten reviseren + alle fouten eruit halen die er door de perfecte storm van Franse slag en Italiaanse chaos inzaten.
Bij Japanse auto's word het inderdaad meer gewaardeerd en kan dezelfde auto met de juiste (periode correcte) Turing soms nog wel meer waard zijn dan het origineel.
Bij Japanse auto's word het inderdaad meer gewaardeerd en kan dezelfde auto met de juiste (periode correcte) Turing soms nog wel meer waard zijn dan het origineel.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37638
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Bij dat soort autos is het bijna “kunst” om het zo mooi en goed mogelijk te doen.
Dat is we iets anders dan het op deze manier preppen van een 5GT.
Basisidee van tuning is wellicht vergelijkbaar, maar de uitvoering niet.
Dat is we iets anders dan het op deze manier preppen van een 5GT.
Basisidee van tuning is wellicht vergelijkbaar, maar de uitvoering niet.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 7956
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Haha in een SM past ook een moderne PSA V6 motor. Een 3 liter V6 met 6 traps automaat is echt een heerlijke motor.
Alleen blijft natuurlijk wel een SM. Dan kun je beter een DS nemen of een CX eventueel
Alleen blijft natuurlijk wel een SM. Dan kun je beter een DS nemen of een CX eventueel
'K ga niet ontgoochel'n, 'k ga der staan
…"
…"
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37638
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Die oude V6 ken ik, tijdje mee mogen rijden in een Espace.
Less is bore