Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaringen met Verge teamkledij

Tomasz007
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 09 apr 2018 12:52

Tomasz007 14 jan 2023 17:45

Beste

Heeft iemand ervaring met Verge teamkledij? Ik wil een bestelling doen en hun maattabel is niet zo duidelijk. Wat truitje betreft heb ik kunnen vergelijken met mijn normale sets van Castelli (daar heb ik L, bij Verge ook), maar in maattabel van Verge staat niets over heupen (enkel beenlengte), waardoor ik niet weet of ik L of XL moet nemen. Bij Castelli heb ik XL (heupomvang 107 cm) maar bij Verge vind je dit niet terug, zoals u kan zien op deze site bv:

https://www.vergesport.com/be-nl/verge- ... ib-shorts/

Alvast bedankt!

Groeten
Thomas

i-mac

i-mac 15 jan 2023 08:29

Ik heb zelf geen Verge kledij, maar ik ken wel mensen die voor hun team de kledij daar laten maken. Zoek eens de "Velomoaten" op via Google. Dit is een groep wielertoeristen uit de omgeving van Gent.

Oppbogga
Forum-lid
Berichten: 1253
Lid geworden op: 23 feb 2012 14:14

Oppbogga 15 jan 2023 10:52

Ook mijn kluppie doet zaken met Verge en levert de clubkledij nu al een aantal jaren.
Hoor daar geen klachten over.
Het is niet zo dat je een aantal maten groter meot bestellen zoals bij de italiaanse merken.
Mijn kledingmaat komt overeen met de maten van Verge.
Je kunt ze even bellen en dan weet je het en ze zijn niet te beroerd om je een paar test maten te sturen.
...

Tomasz007
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 09 apr 2018 12:52

Tomasz007 15 jan 2023 10:56

Ok, bedankt! Jammer dat hun maattabel niet duidelijker is, deze is enkel duidelijk voor truitje en niet voor broek. Bij Castelli is broek bij mij maat groter, vandaar de twijfel..

i-mac

i-mac 15 jan 2023 11:26

Woon je ver van Verge? Want je bent er altijd welkom om kledij te passen. In het verleden Was hun naam "Degeest sport". Toen heb ik er nog windstoppers besteld. En vooraf kon ik een pakket afhalen om iedereen te laten passen. Die windstopper heb ik niet meer. De kwaliteit was echter goed.

TechNick
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 aug 2013 19:49

TechNick 15 jan 2023 11:52

Heb zelf 3 jaar geleden een custom-set laten maken voor mijzelf (zomer en winter, meerdere type broeken, shirts en jack).
Na de paskleding gepast te hebben en nadat mijn vragen over het materiaal i.c.m. met maat/fit beantwoord waren alles keurig uitgeleverd gekregen.
En niet onbelangrijk: na intensief gebruik in de buitenlucht (34000 km / 1200 uur) begint het nu enigszins te slijten en wordt het tijd om maar weer eens een nieuwe set.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15826
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 15 jan 2023 12:17

@imac, ik kan je verhaal beamen.
Ik heb ook ooit, is wel al heel wat jaren geleden, kleding van De geest Sport gehad.
Communicatie verliep tien heel vlot.
De kleding was ook goed, behalve de zeem met "gel-vulling".
Die zeem was gewoon slecht, die hebben ze zelfs 2 keer vervangen maar na de 2e keer hebben ze er een andere ingenaaid.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Tomasz007
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 09 apr 2018 12:52

Tomasz007 15 jan 2023 13:39

Bedankt voor de input, ga morgen gewoon eens bellen en vragen of ze iets specifiekere maatinfo hebben, ik woon jammer genoeg te ver om te gaan passen.

Plaats reactie