Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2023

hayes

hayes 27 jan 2023 14:55

Is het te vroeg om al af te tellen naar juli? :mrgreen:

Afbeelding

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1746
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 29 jan 2023 16:38

Niet alleen "vandaag gefietst in 2023", maar netjes verdeelt over de zaterdag en zondag.
Na mijn verse knie medio oktober was het vooral op de indoortrainer en op de weg met de SuperX en 1 maal stukje gravel, maar dat was toen nog te vroeg/intensief achteraf.
Maar nu op dik 15 weken en zeker zaterdag ideaal weer, eindelijk weer eens lekker kunnen "gravelen" en genieten van de omgeving.
Op zaterdag de kant van Hilversum op en zondag de kant van Leusden en Driebergen.

Afbeelding
Beide ritten zo'n 80 km lengte en zo'n 3:15u per keer. Qua afstand en tijdsduur grensverleggend.
Natuurlijk is de conditie er nog lang niet en kracht ook zeker niet. Dat laatste goed te merken al het omhoog gaat en na stilstand weer op gang komen.
Maar mag absoluut niet klagen om eerlijk te zijn, want vooral ook dat na zaterdag geen reactie was en ik zondag gewoon weer op pad kon. Dus Fredje is meer dan tevreden. :winkthumb:
Dan zoals vaker een paar plaatjes en op naar het betere weer en weer ietsjes meer km's als dat mogelijk is.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37369
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 jan 2023 16:58

Fijn dat je weer zo goed vooruit gaat Fred!!


Gisteren een vreemd fenomeen: blauwe lucht en windstil…..
Bijlagen
4616F859-3CA3-4A32-B256-DEF2C4F36CE8.jpeg
Less is bore

Mehekachtohapi
Forum-lid
Berichten: 579
Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26

Mehekachtohapi 29 jan 2023 17:03

Prachtige plaatjes allemaal!

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 29 jan 2023 17:07

Eerste keer in drie weken weer eens kunnen fietsen.....70km slechts. Koud, tegenwind, maar het was het waard.
Tijd voor een andere baan? Ik ben iets drukker met werk dan met andere dingen, niet de gewenste situatie.
Dogma F

Gebruikersavatar
fredmtb-sport
Forum-lid
Berichten: 1746
Lid geworden op: 11 jul 2009 14:16
Locatie: Soest
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 04 feb 2023 18:15

Vorige week 2 ritten van 80 km op de gravelbike, dat "opgebiecht" bij mijn fysio afgelopen dinsdag. Hij zei nog: Ga je zeker vragen wanneer je 100km mag doen. Ik gaf aan: Nee, hoor dat vertel ik je wel na het weekend..........
Dus vanmorgen vanuit Soest mijn min of meer standaard UHR gravelronde gedaan langs oa Zeist, Leersum en Amerongen en weer terug. Wat was dit genieten vanmorgen. Geen echte pijn onderweg, alleen na 80 km het beste er wel af voor mijn gevoel.
Maar na 4:10u fietsen stond er iets meer dan 102 km op de teller, dus missie geslaagd. https://www.strava.com/activities/8502812802
Overigens viel de snelheid mij ook meer dan mee, hooguit zo'n 1 km/u langzamer dan voor de operatie. Lastigste is nog het op gang komen na stilstand en als er geklommen moet worden. Dan gebrek aan kracht links merkbaar. Daar dus ism fysio aan werken.
Weinig pic's onderweg, maar wel deze op het Let de Sticherpad.
Afbeelding
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

DDX
Forum-lid HC
Berichten: 5071
Lid geworden op: 23 aug 2013 21:30

DDX 04 feb 2023 18:47

Vanmorgen allemaal vlekjes op buienradar, dat was niet echt beloofd.
Dus ff zoeken naar motivatie om naar buiten te gaan, plan A voor groot rondje maar ff laten varen komt wel weer.
Ff rustig aan gedaan in de ochtend en vanmiddag rondje Markermeer, lekker doorgetrapt.
Paar korte motbuitjes maar ook zon. En amper wind was ook wel prettig na hele week windkracht 6 of meer met woon-werk ritjes.
Handschoenen was te warm vandaag, snel uitgedaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.strava.com/activities/8504955280

hayes

hayes 04 feb 2023 22:21

Moederlief gaan bezoeken in het ziekenhuis.
Dat doen we met de fiets uiteraard.
Ondanks een GPS met kuren fijn ritje. Zeker de heenreis was leuk met soms héél snelle stukken. Helaas niet deftig geregistreerd, anders was het een PR festijn geweest.

Afbeelding

Voor begin februari een drukke week geweest met 300+ km. Morgen heel rustig kort gravelritje. En dan WK kijken, d'uh.

i-mac

i-mac 06 feb 2023 13:24

De nieuwe week gestart met een vrije dag. In de voormiddag een goeie 2u40 genoten van de frisse, doch windstille morgen. Bij de start wees de thermometer nog 1° aan, op het einde van de rit zowaar 11°. 70km erbij ...

https://www.strava.com/activities/8514326164

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37369
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 06 feb 2023 14:20

Mooie plaatjes!!
Was vanmorgen wel jaloers. Gisteren nog grauw, grijs en zelfs wat motregen.
Wel mooi even atb-routes Leersum-Amerongen afgetikt en klein lusje erbij. 2:15 onderweg.
Less is bore

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5873
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 08 feb 2023 17:11

Hele mooie zonnige rit vandaag. En ook heel erg koud, maar dat lag voornamelijk aan mijn eigen keuze voor handschoenen, onderkleding en overschoenen. Ik had natuurlijk ook dikkere kleding kunnen aantrekken, maar ik had gedacht dat de zon veel zou goedmaken. Daar kwam ik echter bedrogen uit. Ik had halverwege nog nauwelijks genoeg gevoel in mijn vingers om het lipje van een rits vast te pakken en mijn kaken maalden mechanische de krentenbollen weg. Maar het was wel héééééérlijk fietsen. Droge fietspaden, heul veul zon en maar weinig wind.

Plaatje onderweg:
Afbeelding
Afbeelding
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 08 feb 2023 19:44

i-mac schreef: 06 feb 2023 13:24 De nieuwe week gestart met een vrije dag. In de voormiddag een goeie 2u40 genoten van de frisse, doch windstille morgen. Bij de start wees de thermometer nog 1° aan, op het einde van de rit zowaar 11°. 70km erbij ...

https://www.strava.com/activities/8514326164

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prachtige beelden! Die momenten wil je inderdaad niet missen #bikkel 😉
Do or don’t, there is no try

Plaats reactie