Ík vind die tape niet lelijk maar dat is mijn mening. Hoe een ander het doet moet ieder voor zich weten. Wat wel lelijk is is tape met scheuren en vuile plekken omdat er mee gevallen is of omdat iemand er al tig jaren mee rijdt en er het geld niet voor over heeft om eens een fris lintje te wikkelen.
Vraag stuurlint
Hier ook een van boven naar beneden wikkelaar. Lizardskins 1.8. Elk voorjaar een nieuw setje. Het klopt dat bij deze methode de randjes gaan rullen bij de grepen. Dit omdat je het met je hand wat opduwt. Maar als het net gewikkeld is en je wikkelt regelmatig een nieuw lintje, dan is dit gewoon de strakste manier. Geen lelijke tape boven op je stuur. En ik krijg het aan de bovenkant nooit netjes strak als ik van onderen wikkel. Ik knip altijd net iets verkeerd, dus heb ik altijd een bobbeltje.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Dat ziet er wel proper uit. Stoort dat bultje in die campa greep niet?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5885
- Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
- Locatie: Omgeving Eindhoven
Voordeel van wikkelen van boven naar beneden is dat je geen verdikking en een laagje tape hebt waar je begint.
Je knipt daar je lint schuin en legt de eerste laag recht, dus heb je geen tape nodig.
Met een wing stuur wikkel je niet het gehele stuur maar net waar de bovenkant begint, net zoals op de plaatjes van Luc.
Met Lizardskins 1.8 wikkelt dat perfect en gemakkelijk!
Je knipt daar je lint schuin en legt de eerste laag recht, dus heb je geen tape nodig.
Met een wing stuur wikkel je niet het gehele stuur maar net waar de bovenkant begint, net zoals op de plaatjes van Luc.
Met Lizardskins 1.8 wikkelt dat perfect en gemakkelijk!