Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Garmin Connect (leermomentje)

Gebruikersavatar
roger68
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 jul 2007 23:32

Gebruikersavatar roger68 11 jan 2023 09:31

Vraagje: Krijg met geen mogelijkheid .tcx betanden geopend met Garmin Connect App in Android.
Heb aantal .tcx files op mijn Android telefoon staan. Krijg ze niet geopend met m'n Garmin Connect App. Als ik bestand probeer te openen, krijg ik melding "U hebt geen apps die dit betandtype kunnen openen. U kunt een app zoeken in de Play Store". Ook als ik vervolgens naar playstore ga en de (al geïnstalleerde) Garmin Connect App kies, nothing. Met files is niks mis (kan ze wel via PC uploaden naar Garmin Connect omgeving).
Om 1 of andere reden is .tcx dus niet gekoppeld aan de Connect App op mijn telefoon.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8452
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 11 jan 2023 10:12

roger68 schreef: 11 jan 2023 09:31 Vraagje: Krijg met geen mogelijkheid .tcx betanden geopend met Garmin Connect App in Android.
Heb aantal .tcx files op mijn Android telefoon staan. Krijg ze niet geopend met m'n Garmin Connect App. Als ik bestand probeer te openen, krijg ik melding "U hebt geen apps die dit betandtype kunnen openen. U kunt een app zoeken in de Play Store". Ook als ik vervolgens naar playstore ga en de (al geïnstalleerde) Garmin Connect App kies, nothing. Met files is niks mis (kan ze wel via PC uploaden naar Garmin Connect omgeving).
Om 1 of andere reden is .tcx dus niet gekoppeld aan de Connect App op mijn telefoon.
En een gpx file?
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
roger68
Forum-lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 04 jul 2007 23:32

Gebruikersavatar roger68 11 jan 2023 10:30

Geen probleem met GPX files...
Inmiddels issue opgelost. Probleem zat in Samsung File Manager. Deze gaf bij een .tcx niet de optie om (Connect) app te kiezen. Met de Google file manager lukt dit wel.

Plaats reactie