Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Eerste racefiets beginners

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1260
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 15 jan 2023 19:20

Koempell schreef: 15 jan 2023 10:35 Al las ik wel beetje wisselende ervaringen op dit forum over die winkel.
Die ervaringen zijn niet zozeer wisselend als wel gewoon vrij negatief over de onderwerpen zoals service en advies van Vos Zwanenburg.

Als je weet wat je wilt en zij hebben het staan, dan kan je daar voor een redelijk goede prijs kopen.
Wil je advies over bv de maat, alternatieven en dergelijke, dan is dit niet de zaak waar ik je naar zou verwijzen.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 15 jan 2023 19:40

Swedish Chef schreef: 15 jan 2023 19:20
Koempell schreef: 15 jan 2023 10:35 Al las ik wel beetje wisselende ervaringen op dit forum over die winkel.
Die ervaringen zijn niet zozeer wisselend als wel gewoon vrij negatief over de onderwerpen zoals service en advies van Vos Zwanenburg.
..........
Voor alle duidelijkheid De Vos Zwanenburg is niet dezelfde als Wim De Vos fietsen uit Oosterhout.
Bij Wim De Vos fietsen hanteren ze, voor meerdere merken trouwens, heel scherpe prijzen en hij geeft ook nog eens meer dan degelijke service.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Koempell
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 nov 2022 19:07

Koempell 15 jan 2023 21:07

Verschil was me duidelijk, was alleen niet van plan om naar Oosterhout te gaan.

Koempell
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 nov 2022 19:07

Koempell 20 jan 2023 22:17

Vandaag bij de vos Zwanenburg geweest, idd beetje vreemde zaak maar wel een hoop fietsen die zachter geprijsd zijn. De Sensa Romagna was daar iets van 900 euro. Denk dat ik door de regen de enige klant was, kon even voelen hoe de fiets zat en wat vragen stellen. Waren wel behulpzaam maar het ging niet echt van harte.

Morgen ga ik bij de Giulia evo kijken van marktplaats, lijkt me een betere deal. Als dat hem toch niet word dan haal ik denk ik toch iets bij Vos

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 21 jan 2023 22:27

Ik blijf benieuwd.
I know myself like no one else
Nothing to defend

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 22 jan 2023 07:55

Ik kom geregeld bij Vos Zwanenburg en zie dan ook hoe ze de klanten te woord staan.
Eerste aanspreekpunt is de Litouwse jongen die ook monteur is, die praat redelijk nederlands en dan kan het soms wat stuurs overkomen maar altijd vriendelijk.
De ouwe Vos is directer en take it or leave it. Ga je met hem in discussie over de prijs dan kan ie vlug zeggen "de groeten", dan ga maar op een ander.
Ik hou wel van die aanpak, je weet dan precies wat voor vlees je "in de kuip hebt". ;)

Koempell
Forum-lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 nov 2022 19:07

Koempell 22 jan 2023 13:08

Het is de fiets van marktplaats geworden. Aangezien het zonnetje scheen na het ophalen vanuit Purmerend naar huis gefietst. Was er niet echt op gekleed maarja. Moet de fiets nog iets beter afstellen en wennen aan het schakelen maar verder beviel het me prima.

En bij vos trof ik beide heren, de oude was net een kom soep aan het eten. Eigenlijk precies de ervaring zoals je hierboven beschrijft. Vond ze beide vriendelijk.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15825
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jan 2023 13:32

Succes met je Sensa.
Dan wachten we nu nog op de foto in het Sensa topic:)
I know myself like no one else
Nothing to defend

hayes

hayes 23 jan 2023 13:21

Veel plezier.
Lijkt me aan die prijs wel een goeie koop!

Plaats reactie