Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Hoe breed zijn de zemen van Endura Pro SL bibshorts

MarcelC1005
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2022 14:03

MarcelC1005 05 nov 2022 14:12

Ik zoek een herenfietsbroek (kort) geschikt voor zitbotjes die 15 cm uit elkaar staan.
Ik lees overal dat de Endura Pro SL serie brede pads heeft.
Op de site kan ik op basis van een zadel laten beoordelen welke broek past. Volgens mij is mijn zadel nog niet perfect dus ik zoek mijn broek op basis van afmetingen. Endura is nu al een maand bezig om voor mij uit te zoeken hoe breed de pads zijn. Ik verwacht eigenlijk geen reactie meer, vandaar mijn vraag aan jullie.
Weten jullie toevallig de afmetingen van de Endure Pro SL?
Iets specifieker ik denk aan een L of XL maat en dan moet ik kiezen uit de narrow fit, relaxed fit of de medium pad.
Alvast bedankt voor het meedenken en nog een fijn fietsweekend.

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1260
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 06 nov 2022 19:36

Als je op de site van Endura obv van een zadel een advies kan krijgen, kan je dan niet zoeken aan de hand van een zadel met de breedte die je nodig hebt?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15821
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 06 nov 2022 20:11

MarcelC1005 schreef: 05 nov 2022 14:12 ...... Endura is nu al een maand bezig om voor mij uit te zoeken hoe breed de pads zijn. Ik verwacht eigenlijk geen reactie meer, vandaar mijn vraag aan jullie..........
En waarom dan geen mail sturen naar een invoerder/fabrikant die wel wil antwoorden?
I know myself like no one else
Nothing to defend

MarcelC1005
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2022 14:03

MarcelC1005 07 nov 2022 19:28

Zoals je misschien gezien hebt heeft Endura een breed netwerk in europese landen maar geen enkele re-saler in NL. Dus dat lukte even niet.
Verder had ik me nog niet verdiept in zadels; het leek me dan ook erg ingewikkeld om op basis van een zadel te kiezen. Heb op wat sites gezocht naar zadels geschikt voor zitbotjes van 15 cm en er een paar ingevuld op de website en ik denk dat ik er inderdaad wel uit ben. Al die zadels 'verwijzen' naar de breedste zeem.
Dankzij je aanmoediging is het gelukt, Chef!

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1260
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 07 nov 2022 22:08

:like:

Plaats reactie