Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Hoe het aan te pakken

Trek737
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 jul 2013 20:06

Trek737 09 nov 2022 23:37

Fietsgenieter schreef: 09 nov 2022 15:20 Wat afvallen betreft, ik ben tijdje terug 8 kilo afgevallen in ongeveer 2 jaar, met amper moeite. Nam ik eerst 2 saucijzenbroodjes, nu 1. Kom ik es bij de Mac dan geen large maar normaal menu, met zero cola of water. Allemaal van dat soort aanpassingen. Ik laat dus niets maar gewoon wat minder. Op fietsvakantie let ik nergens op. Na een dag Duits middelgebergte moet er een m2 schnitzel mit bratkartoffeln in. Wegspoelen met alcoholvrije Weizen. Als grootste aanpassing heb ik 1 ding geschrapt: vaak had ik een uur voor bedtijd honger. Dat negeer ik nu. Soms even rommelend maagje maar verder geen probleem. Ik weeg nu net geen 80 (50jr, 1.83). Kijk elke week of nog onder de 80. Zit ik er op of net boven, dan even weekje voorzichtig en hoppakee.

Beproeft recept, het VDH-Dieet!

*Vreet De Helft

Gebruikersavatar
didi641
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 feb 2010 19:32

Gebruikersavatar didi641 15 nov 2022 16:02

Hahaha nee dat valt mee.
Paar korte ritjes gedaan..en afgelopen zaterdag rit naar ons nieuw huis gedaan en terug. 42 km totaal.

Aankomende zaterdag ga ik het weer doen.
Ik.probeer 3x per week rondje te fietsen lekker langs de zeedijk genietend van het uitzicht. Snelheid etc komt nog wel heb ik nu geleerd
[/quote]

Top hoor. Blijf er plezier in vinden en leg je vooral geen druk op. Het moet leuk blijven. Je bezigheid/hobby moet je gedachten kunnen verzetten, zonder je daar in druk te hoeven maken. De rest komt wel.
~ Each cyclist has its story ~
~ Scott Addict - di2 12 speed - Roval C38 ~

Plaats reactie