Dan moet hij eerst wel aan de start staan.bartdr schreef: ↑25 okt 2022 12:01 Ik denk dat er hier heel veel mensen heel gevoelig zijn aan de naam Evenepoel in combinatie met "kanshebber om te winnen" en dat dat als een rode lap op een stier werkt.
Materiaalpech is vaak volledig buiten de wil van de renner om. Valpartijen zijn voor de grote groep ook categorie "geluk hebben", enkelingen zijn vaste klant, enkelingen liggen er bijna nooit tussen. Als je materiaalpech of valpartij in de discussie brengt in een pronostiek, dan wil dat vaak ook zeggen dat je verder weinig argumenten kan aanbrengen waarom de renner in kwestie niet zou gaan presteren naar zijn normale kunnen.
Niemand wint op voorhand een koers, niemand. Als Vingegaard en Pogacar wegblijven uit de giro, dan moeten we opnieuw gaan eiken naar de "nieuwe" beste renners. Zoals ik het nu zie, is Evenepoel 1 van de renners die dan vooraan in de rij staan.
Giro 2023
Sorry maar Kelderman rijdt in tweede klasse van de klassementrijders. De enige Nederlander die een favorietenrol kon opeisen in n grote ronde was Dumoulin. Kruiswijk had de Giro kunnen winnen maar faalde.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Kelderman had de Giro ook kunnen winnen als zijn team hem niet een mes in de rug gestoken had.
Maar helaas hebben beide hem niet gewonnen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het is nu ook officieel: REV gaat naar de Giro 2023, meldt hij op Twitter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan huilt Vlaanderen en gniffelt NL.
Hard maar waar.
Hard maar waar.
People listen to reply, not to understand
-
- Forum-lid
In de Giro zal hij meer tegenstand krijgen echter zal ook Evenepoel weer verder zijn in zijn ontwikkeling. Voor mij is de Giro de mooiste ronde, kijk er nu al naar uit.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Die nl-be rivaliteit zit vooral in jouw hoofd. Voor velen speelt nationaliteit gewoon geen rol. VDPoel is zelfs razend populair in BElgie
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik ga echt niet zitten huilen omdat een 23jarige de Giro niet wint hoor. Laten we eerst maar afwachten wie er allemaal nog gaat zijn.
de belgische pers gaat ook niet huilen, die gaan (ver)oordelen en twijfel zaaien over zijn capaciteiten.
Dat NL dan gniffelt is gewoon triest dan. Of heeft NL algemeen gniffelmomenten wanneer iemand van een ander land de torenhoge verwachtingen niet waarmaakt?
Hopelijk komt niks van jouw voorspelling uit.
Wat zullen de kenners/commentatoren Renaat Schotte/Karl Vannieuwkerke dan zeggen?