Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

bladbouten campa record carbon crank - vierkante as

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 16 sep 2022 16:10

Gezocht: bladboutjes Campagnolo Chorus / Record carbon crank, vierkante as, 10 speed model.
Ik weet dat deze boutjes verschillen van deze van de alu versie van deze crank, ik weet echter niet zeker of deze boutjes identiek zijn aan deze met ultra torque as, maar in ieder geval zijn de meeste (alle?) carbon campa cranks met ultratorque = 11 speed (en ik heb 10 speed crank en bladen).

wie heeft deze liggen / wie weet deze te koop...? Graag mailtje naar yoemy en dan een apenstaart en iets met hotmail dot com.
Mijn dank is groot!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door de zwarten op 16 sep 2022 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27461
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 16 sep 2022 16:52

Ik heb ze denk ik nog wel denk ik... van Tiso.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 16 sep 2022 17:45

Niet dat ik al ga toezeggen, maar zijn die van jou in de verkoop? Anders kan ik ze wellicht nog wel online vinden.
Het is enkel zo dat ik zelf ook Tiso bouten heb, maar de mijne zijn intussen al een beetje kapot (alu schroefdraad houdt het niet goed meer bij sommige bouten), en dus liever de campa bouten (ik ga er van uit dat die nog van staal zijn...). Maar die zijn nieuw nogal prijzig, en ik weet ook niet 100% zeker of de online aanbiedingen OK zijn voor 10-speed (maar ik denk dat dat op zich niet uitmaakt).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie