Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2022

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 sep 2022 13:04

Op welk vlak kan hij Remco kloppen? Op dit parcours moet het alle ballen op Matthews zijn.
Campagnolo Ultra Dork

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 25 sep 2022 13:04

Straf stukje van Remco E., die gestolen en dik verdiend!
Mooi dat een voormalige voetballer van PSV wereldkampioen wielrennen wordt, ik wil de eerste wielrenner nog zien die wk voetbal wordt!! :D :like: :D

galileo2
Forum-lid
Berichten: 1038
Lid geworden op: 01 aug 2011 22:18
Locatie: Belgie

galileo2 25 sep 2022 13:06

Ernie C. schreef: 25 sep 2022 13:04 Op welk vlak kan hij Remco kloppen? Op dit parcours moet het alle ballen op Matthews zijn.
Dus Hindley heeft een zwak bezette Giro gewonnen?

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 sep 2022 13:15

Dat ook maar ik kijk vooral naar de Vuelta. Daar was hij toch al aardig uit vorm en dan maak je die achterstand op Remco niet eventjes goed.
Campagnolo Ultra Dork

i-mac

i-mac 25 sep 2022 13:42

gede schreef: 25 sep 2022 12:21 Niet zo vriendelijk gevraagd? Dat zal wel een zwaar understatement zijn. Een hotel gaat geen politie bellen omdat iemand iets 'niet zo vriendelijk vraagt'. Op Sporza werd gezegd dat het om 2 minderjarige dames ging, waarbij 1 gewond is geraakt. De politie neemt je ook geen 4 u mee omdat je wat geroepen hebt...

Dus: ik gok dat er wat handgemeen bij is geweest. De hele actie is in elk geval prof-onwaardig. Onbegrijpelijk dat een wereldtopper op dat moment geen gsm kan nemen en bellen naar iemand van de ploeg: los dit NU op voor mij aub
Vergeet niet dat de politie in Australië niet te vergelijk is met de politie bij ons.

En prof onwaardig? Het is ook maar een mens. Ooit al eens ver in het nauw gedreven? Ik heb ooit last van een buur (lawaai dag en nacht), en ik garandeer je, het scheelde toen bitter weinig of ik duwde die vrouw van de trap. Ik ben van nature nochtans heel erg rustig.

Trouwens, de kranten staan bol van mensen die hun zelf beheersing niet meer konden bedwingen. En ondanks dat het niet is goed te praten, is het wel goed te begrijpen dat dit kan gebeuren.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 sep 2022 13:48

En zeker als je naar de hotelkamer van je vriendin bent geslopen om de laatste keer de hartslag de hoogte in te jagen voor het WK :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

i-mac

i-mac 25 sep 2022 13:49

Ernie C. schreef: 25 sep 2022 13:48 En zeker als je naar de hotelkamer van je vriendin bent geslopen om de laatste keer de hartslag de hoogte in te jagen voor het WK :mrgreen:
Zo had ik het nog niet bekeken :mrgreen: De decompressie is echter snel gekomen ...

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 13:52

i-mac schreef: 25 sep 2022 13:42
gede schreef: 25 sep 2022 12:21 Niet zo vriendelijk gevraagd? Dat zal wel een zwaar understatement zijn. Een hotel gaat geen politie bellen omdat iemand iets 'niet zo vriendelijk vraagt'. Op Sporza werd gezegd dat het om 2 minderjarige dames ging, waarbij 1 gewond is geraakt. De politie neemt je ook geen 4 u mee omdat je wat geroepen hebt...

Dus: ik gok dat er wat handgemeen bij is geweest. De hele actie is in elk geval prof-onwaardig. Onbegrijpelijk dat een wereldtopper op dat moment geen gsm kan nemen en bellen naar iemand van de ploeg: los dit NU op voor mij aub
Vergeet niet dat de politie in Australië niet te vergelijk is met de politie bij ons.

En prof onwaardig? Het is ook maar een mens. Ooit al eens ver in het nauw gedreven? Ik heb ooit last van een buur (lawaai dag en nacht), en ik garandeer je, het scheelde toen bitter weinig of ik duwde die vrouw van de trap. Ik ben van nature nochtans heel erg rustig.

Trouwens, de kranten staan bol van mensen die hun zelf beheersing niet meer konden bedwingen. En ondanks dat het niet is goed te praten, is het wel goed te begrijpen dat dit kan gebeuren.
Ik stel vast dat u uw best doet om het te minimaliseren. Te strenge politie, kan allemaal gebeuren, enz.... Nogal wat als je niet weet wat er gebeurd is. Ik blijf bij de stelling dat het niet bij een kleine woordenwisseling is gebleven en ik vind dat daar goede argumenten voor zijn.

i-mac

i-mac 25 sep 2022 13:58

gede schreef: 25 sep 2022 13:52 Ik stel vast dat u uw best doet om het te minimaliseren. Te strenge politie, kan allemaal gebeuren, enz.... Nogal wat als je niet weet wat er gebeurd is. Ik blijf bij de stelling dat het niet bij een kleine woordenwisseling is gebleven en ik vind dat daar goede argumenten voor zijn.
Je leest het anders dan ik bedoel.

Er zijn altijd 3 kanten aan een verhaal. Ieder kiest zijn kant van het verhaal, maar alleen het middelste is de waarheid. Aan de bevoegde instanties om dat uit te zoeken.

Ik hoop (of net niet) voor VDP dat er op elk verdiep van het hotel camera's waren.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 14:05

i-mac schreef: 25 sep 2022 13:58
gede schreef: 25 sep 2022 13:52 Ik stel vast dat u uw best doet om het te minimaliseren. Te strenge politie, kan allemaal gebeuren, enz.... Nogal wat als je niet weet wat er gebeurd is. Ik blijf bij de stelling dat het niet bij een kleine woordenwisseling is gebleven en ik vind dat daar goede argumenten voor zijn.
Je leest het anders dan ik bedoel.

Er zijn altijd 3 kanten aan een verhaal. Ieder kiest zijn kant van het verhaal, maar alleen het middelste is de waarheid. Aan de bevoegde instanties om dat uit te zoeken.

Ik hoop (of net niet) voor VDP dat er op elk verdiep van het hotel camera's waren.
Dit vond ik zonet als verklaring van de lokale politie:


Rond 22.40 uur lokale tijd raakte een man in The Grand Parade in Brighton-le-Sands naar men zegt betrokken bij verbaal incident met twee tienermeisjes van dertien en veertien jaar oud. Naar men zegt heeft de man beide meisjes geduwd, waarbij eentje op de grond is gevallen en de andere tegen de muur is terechtgekomen. Daarbij heeft zij een kleine schaafwond opgelopen. Het hotelmanagement is daarna verwittigd, waarna de politie is gebeld. Agenten van het St. George Police Area Command hebben kort daarna een 27-jarige man gearresteerd. Hij is daarna naar het politiebureau gebracht in Kogarah, waar hij is belast met tweemaal mishandeling. Hij is daarna vrijgelaten op voorwaarde dat hij op dinsdag 27 september voorkomt voor de lokale rechtbank van Sutherland.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 25 sep 2022 14:35

Het is bij twijfel niet bij wat er gebeurd is dat de politie kan beslissen maar op wat er gezegd wordt wat er gebeurd is. En hoe geloofwaardig zijn die tieners?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5017
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 25 sep 2022 14:35

Hij had gewoon iemand van de staf van TeamNL moeten bellen om van kamer te ruilen ofzo.

Plaats reactie