Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2022

hayes

hayes 25 sep 2022 20:39

NuitKor schreef: 25 sep 2022 20:23
hayes schreef: 25 sep 2022 18:35 Als Evenepoel makkelijk gewonnen heeft, dan Van Vleuten toch ook?
Niemand die achter haar aan ging bij die demarrage. ;)
Ik help je even herinneren:
hayes schreef: 25 sep 2022 17:12 Soit, wereldkampioen worden is makkelijk blijkbaar.
En de Vuelta was ook wat zwak bezet.
En San Sebastian is toch ook maar een B koers.
LBL is de makkelijkste der klassiekers...
Enz...

Eigenlijk was de Tourzege van Vingegaard ook maar wat makkelijk. Uiteindelijk enkel Pogacar die hij moest verslaan. En met een knecht als Van Aert eigenlijk een makkie. :roll:

Ik ga stoppen met op dergelijk reacties reageren.
Ik laat iedereen in z'n waarde maar het is stilaan wat zielig aan het worden.
Moet je niet zelf weer beginnen he, of niet jammeren dat je dergelijke reacties zielig zijn.
Snapt echt niemand ironie op dit forum? Of wil niemand het snappen?
#watbatenuilenbril

Wat is er moeilijk te begrijpen aan:

Als Evenepoel makkelijk gewonnen heeft, dan Van Vleuten toch ook?
Niemand die achter haar aan ging bij die demarrage. ;)

Lees:
Als zovelen vinden dat Remco makkelijk mocht winnen, wat vinden jullie dan van de zege van Van Vleuten? Want daar ging ook niemand achteraan.

Ik ga echt helemaal niet meer reageren in het Wielrennen topic. Als je wat verkeerd wil lezen in ene reactie, dan zal dat altijd lukken. En daar zijn velen hier een krak in.

Case closed.
Laatst gewijzigd door hayes op 25 sep 2022 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 25 sep 2022 20:44

wasbeer2006 schreef: 25 sep 2022 17:07 Het is net zoiets als nederland straks het WK met van Gaal wint.
Winnen is winnen, maar liever met iemand anders.

Al doet dat niets af aan de prestatie van het winnen.
Je wint bij toeval geen WK, ik vrijwel geen enkele sport.

Het is natuurlijk ook een beetje een verwend voetballertje, ben benieuwd of hij zich hiervan anders gaat gedragen.
kan makkelijk. Ik vind hem na de finish nooit onsympathiek.
Nederland had in 1974 wereldkampioen moeten worden. Nu zouden ze eigenlijk niet moeten gaan.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 25 sep 2022 20:47

In 2014 hadden we ook moeten winnen maar Spanje heeft vrij vlot daarna het hele dossier van hun dopingdokter vernietigd.

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 25 sep 2022 20:50

Jans schreef: 25 sep 2022 18:07 @Gede Die uitleg vroeg ik niet. Ik vroeg waar ik geschreven had dat hij op een kamer moest bonken.Je laatste zin betekent dat het niet maakt wat er geschreven wordt, maar dat je in ieder geval gaat muiten? (Misschien geen Belgisch)
Jans, laat maar zitten. Er zijn nou eenmaal mensen die hun eigen interpretatie creëren van wat een ander zegt om vervolgens te proberen die uitleg als waar te verkondigen met het verzoek aan jou daar op te reageren. Waarna ze die reactie vervolgens weer aanpassen aan hun oorspronkelijke verhaal om maar vooral te laten zien dat zij gelijk hebben en dat jij (in jouw geval) maar een "mevrouwtje" bent.
Laatst gewijzigd door senior op 25 sep 2022 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

senior
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 25 sep 2022 20:56

bakboord1 schreef: 25 sep 2022 20:47 In 2014 hadden we ook moeten winnen maar Spanje heeft vrij vlot daarna het hele dossier van hun dopingdokter vernietigd.
Misschien maar in 1974 speelde Nederland het beste voetbal. Net zoals de Brazilianen dat in 1970 deden met o.a. Pelé , Gerson , Jairzinho , Rivelino en Tostão. Helaas is het is de loop van de jaren alleen maar minder geworden dankzij de almaar groeiende financiële belangen en is niet verliezen veel belangrijker geworden dan winnen.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15822
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 sep 2022 21:11

senior schreef: 25 sep 2022 20:44
wasbeer2006 schreef: 25 sep 2022 17:07 . Nu zouden ze eigenlijk niet moeten gaan.
Naar Qatar zou er in feite niemand moeten gaan.
Ik heb niet zoveel met voetbal maar vanavond hoop ik echt dat Nederland wint. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

1094
Forum-lid
Berichten: 1596
Lid geworden op: 07 feb 2015 16:59

1094 25 sep 2022 21:12

Zowel bij van vleuten als bij evenepoel vind ik het onbegrijpelijk dat er geen echte kanshebber mee ging.

Als denk ik dat v aert de enige was die hem had kunnen kloppen. En die heeft er geen belang bij natuurlijk.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 25 sep 2022 21:19

1094 schreef: 25 sep 2022 21:12 Zowel bij van vleuten als bij evenepoel vind ik het onbegrijpelijk dat er geen echte kanshebber mee ging.

Als denk ik dat v aert de enige was die hem had kunnen kloppen. En die heeft er geen belang bij natuurlijk.
Van Vleuten heeft de rest compleet verrast. Als je niet binnen 1 seconde reageert vlak voor de spurt, hoef je het ook niet meer te doen, want dan verlies je sowieso.

Bij Evenepoel: de groten durfden niet van zo ver.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 25 sep 2022 21:21

Ik heb genoten van dit wk. Vooral omdat er vroeg gekoerst werd.
Terechte winnaar en makkelijk? Als dat zo is dan was de rest wat mij betreft te stom om de titel te verdienen. Punt.
Dat MvdP bij de eerste passage stopt is begrijpelijk maar hoe die aanleiding zo uit de hand is gelopen is natuurlijk niet begrijpelijk. Ik ken de feiten niet maar Matje moet zich toch eens afvragen of hij niet te vaak om de verkeerde dingen in de belangstelling staat.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 sep 2022 21:31

daniel1975 schreef: 25 sep 2022 08:30

En bizar dat iedereen de zege gewoon weggeeft aan RE. Ze laten hem gewoon gaan alsof hij geen gevaar is.
Zo win je erg “makkelijk”, maar wel terecht.
Ze laten hem gaan omdat ze niet kunnen volgen of dat ze een duel over zo'n lange afstand niet aankunnen/aandurven. Dan ben je de beste als je de rest op minuten rijdt.
Net zoals in Luik, SanSebastian, en Spanje. Wat een leuk kereltje die Remco, hopelijk wordt hij nooit helemaal volwassen.

Het doet precies een beetje pijn.
Gelukkig is het truitje maar voor een jaar, kan je wat wennen want ik vrees voor jou dat het nog wel meer gaat zien.

Kornuit
Forum-lid HC
Berichten: 5016
Lid geworden op: 25 aug 2011 11:53

Kornuit 25 sep 2022 21:45

hayes schreef: 25 sep 2022 20:39
NuitKor schreef: 25 sep 2022 20:23
hayes schreef: 25 sep 2022 18:35 Als Evenepoel makkelijk gewonnen heeft, dan Van Vleuten toch ook?
Niemand die achter haar aan ging bij die demarrage. ;)
Ik help je even herinneren:
hayes schreef: 25 sep 2022 17:12 Soit, wereldkampioen worden is makkelijk blijkbaar.
En de Vuelta was ook wat zwak bezet.
En San Sebastian is toch ook maar een B koers.
LBL is de makkelijkste der klassiekers...
Enz...

Eigenlijk was de Tourzege van Vingegaard ook maar wat makkelijk. Uiteindelijk enkel Pogacar die hij moest verslaan. En met een knecht als Van Aert eigenlijk een makkie. :roll:

Ik ga stoppen met op dergelijk reacties reageren.
Ik laat iedereen in z'n waarde maar het is stilaan wat zielig aan het worden.
Moet je niet zelf weer beginnen he, of niet jammeren dat je dergelijke reacties zielig zijn.
Snapt echt niemand ironie op dit forum? Of wil niemand het snappen?
#watbatenuilenbril

Wat is er moeilijk te begrijpen aan:

Als Evenepoel makkelijk gewonnen heeft, dan Van Vleuten toch ook?
Niemand die achter haar aan ging bij die demarrage. ;)

Lees:
Als zovelen vinden dat Remco makkelijk mocht winnen, wat vinden jullie dan van de zege van Van Vleuten? Want daar ging ook niemand achteraan.

Ik ga echt helemaal niet meer reageren in het Wielrennen topic. Als je wat verkeerd wil lezen in ene reactie, dan zal dat altijd lukken. En daar zijn velen hier een krak in.

Case closed.
Snap vrij weinig van je ironie en uitleg, enfin je moet je eerst niet gaan jammeren dat je niet meer reageert als je daarna zelf weer olie op het vuur gooit.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15822
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 sep 2022 22:18

Zojuist even gezapt, en wat blijkt, goal.
Nederland staat 1-0 voor.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie