Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Stevens Stelvio 2015 upgrade

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 21 sep 2022 08:09

Dat ziet er niet uit op zo'n relatief slank frame en qua gewicht en mogelijkheid om naar wens af te stellen lever je alleen maar in.

Aero zijn die dingen al helemaal niet.
Campagnolo Ultra Dork

Trapmachine
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 aug 2022 15:07

Trapmachine 21 sep 2022 11:21

Ernie C. schreef: ↑21 sep 2022 08:09 Dat ziet er niet uit op zo'n relatief slank frame en qua gewicht en mogelijkheid om naar wens af te stellen lever je alleen maar in.

Aero zijn die dingen al helemaal niet.
Thnx Ernie ik za eens op Salden kijken.. en heb tweede hands ook al wat rond gekeken.

Voorlopig hou ik mn geld wel even in mn zak.
De fiets staat alweer lekker warm en droog in de fietstrainer ;p

Ik ga voorzichtig eens wat informeren voor het nieuwe seizoen bij een wielerclub en volgend seizoen buiten meer uren pakken.

Ik heb ondanks mijn leeftijd van 36 ergens nog best de behoefte om competitief te gaan fietsen.

Als ik het seizoen 2023 echt achterop raak met andere door materiaal kan ik altijd nog verder kijken.

Bedankt voor ieders reactie.

Ik vind het leuk om te zien dat deze community zo behulpzaam is!

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16063
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 21 sep 2022 11:30

Achterop komen door het materiaal gaat niet gebeuren. Wil je echt beter worden, dan is een pomermeter de enige zinvolle investering.
Campagnolo Ultra Dork

Trapmachine
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 aug 2022 15:07

Trapmachine 21 sep 2022 14:32

Ernie C. schreef: ↑21 sep 2022 11:30 Achterop komen door het materiaal gaat niet gebeuren. Wil je echt beter worden, dan is een pomermeter de enige zinvolle investering.
Jij kijkt/luistert ook naar de beter worden podcast ;)
Ik ga voor het nieuwe seizoen idd een powermeter kopen.
Ik ga nu lekker warm binnen trainen dan heb ik mn powermeter al ;)

Ben jij trouwens bekend met JOIN?

Bospaadje
Forum-lid
Berichten: 1696
Lid geworden op: 17 okt 2016 15:46

Bospaadje 21 sep 2022 19:53

Er is hier een heel topic over join. Het vergt discipline, als je dat kunt opbrengen. Plus wat avonduren en Lake rit in weekend kunt plannen, wordt je wel snel sterker.

Effectief trainen is niet altijd het plezierigst. Soms werkt het ook gewoon goed om met wat vrienden lekker naar een terras te rijden en koffie en vlaai te doen en terug naar huis.

Binnen fietsen is sowieso erbarmelijk, dus dan is join wel fijn πŸ˜‰πŸ˜‡

Trapmachine
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 aug 2022 15:07

Trapmachine 21 sep 2022 19:56

Bospaadje schreef: ↑21 sep 2022 19:53 Er is hier een heel topic over join. Het vergt discipline, als je dat kunt opbrengen. Plus wat avonduren en Lake rit in weekend kunt plannen, wordt je wel snel sterker.

Effectief trainen is niet altijd het plezierigst. Soms werkt het ook gewoon goed om met wat vrienden lekker naar een terras te rijden en koffie en vlaai te doen en terug naar huis.

Binnen fietsen is sowieso erbarmelijk, dus dan is join wel fijn πŸ˜‰πŸ˜‡
Ik zal eens zoeken naar JOIN op het forum. Ik vind binnen fiets echt fijn haha geen verkeer, geen honden, geen wind, geen regen 🀣🀣🀣

En me Oma sponsert me want buiten wielrennen vind ze maar eng hahaha

Vind alleen het geluid van mn Suito iets aan de harde kant. Ga een Tacx Neo van een collega lenen en kijken of dat scheelt zodat ik wellicht wat meer kan trainen als de kids op bed liggen.

Plaats reactie