Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Eenvoudige maar degelijke hartslagmeter

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 04 sep 2022 20:19

Ik zoek, na enkele vroegere ontgoochelingen, een eenvoudige hartslagmeter die gemakkelijk te bedienen valt. Enkel actieve hartslag, minimum- en maximum- en gemiddelde hartslag aangeven volstaat.
De meting moet wel correct zijn.
Hartslagaanduiding op een horloge is aangewezen, liefst geen fietscomputer.
Maximum 100 euro kostprijs.
Indien er een goede fietscomputer bestaat onder die 100 euro en die correct de hartslagmeting doorgeeft wil ik de aankoop ervan toch overwegen.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

walters
Forum-lid
Berichten: 943
Lid geworden op: 01 jan 2009 17:51

walters 04 sep 2022 20:41

Misschien lees ik het niet goed, maar wil je nu wel of geen fietscomputer?
Als je al een horloge hebt, misschien een hartslagband die door je telefoon gelezen kan worden?

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5650
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 04 sep 2022 20:48

walters schreef: 04 sep 2022 20:41 Misschien lees ik het niet goed, maar wil je nu wel of geen fietscomputer?
Als je al een horloge hebt, misschien een hartslagband die door je telefoon gelezen kan worden?
Liever een hartslagband om het lichaam die gewoon via een polshorloge afgelezen kan worden. Met telefoon en zo aflezen is mij al te ingewikkeld. Ik wil op elk ogenblik dus mijn hartslag kunnen zien.
Een fietscomputer met hartslagmeting is mijn laatste keus omdat ik al een fietscomputer heb waar ik alle info kan aflezen die ik nodig heb. Maar wie weet vind ik tussen de fietscomputers toch iets wat mijn gedacht kan doen veranderen door jullie info.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

jberends
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 sep 2019 16:03

jberends 05 sep 2022 13:39

Als je al een fietscomputer hebt; wellicht een hartslagmeter die aan je fietscomputer kan worden gekoppeld als dat mogelijk is?

Plaats reactie