Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje regio Meierijstad

Zwabbertje
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2020 23:29

Zwabbertje 31 jul 2022 21:56

Is er iemand die zin en tijd heeft om eens in de week op een vaste dag te gaan fietsen? Regio Meierijstad. Racefiets, ik ben geen snelheidsduivel. Met een goede begeleider ben ik uiteraard wel wat vlotter. Gemiddelde eindsnelheid op Strava ligt nu tussen de 22 en 25 ongeveer. Net hoe mijn dag en training er uit ziet. Keertje buitenland of ergens anders in Nederland fietsen vind ik ook zeker leuk!

Ik ben zelf 47 jaar, vrouw. Ik fiets een jaar of twee.
Een vast maatje, vrouw of man lijkt me leuk. Ik heb geen bijbedoelingen. Een klein groepje (maximaal 4 mensen) vind ik ook leuk. Gezellig en samen beter worden.

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 03 aug 2022 16:32

Hoi, en welkom om het forum!

Ik woon zelf in Helmond, en dat is net wat te ver om iedere week een rondje vanuit Meierijstad te gaan doen.
Is een fietsclub niet iets voor jou?
Ik vond na een beetje googelen deze club in Zijtaard:
https://wtczijtaart.nl/leden

Zwabbertje
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2020 23:29

Zwabbertje 05 aug 2022 04:18

Met Zijtaart heb ik al kennis gemaakt! Leuke club. Tijdje geleden nog een door hun georganiseerd toertochtje meegedaan. Echter voel ik me op dit moment beter met gewoon 1 iemand. Zijtaart fietst ook alleen op zondagochtend. Dat komt nu ook even niet uit helaas. Wie weet volgend jaar wel!

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 05 aug 2022 09:39

Misschien kun je dáár wel je vraag neerleggen. De meeste tourclubleden fietsen ook op andere dagen van de week. Vaak op een vast moment.

indobesar
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 27 jul 2015 13:22

indobesar 05 aug 2022 19:01

Meierijstad is vrij groot gebied, maar in Veghel is een actieve groep mensen die afspreken via Strava: https://www.strava.com/clubs/fietsersveghel

Plaats reactie