Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Nieuwe Wahoo Roam in de app

Gebruikersavatar
luvene
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 15 jul 2014 12:10
Locatie: Eygelshoven

Gebruikersavatar luvene 11 jul 2022 18:23

Dag lezers,

Ik heb een Wahoo Roam besteld maar heb mijn oude Elemnt Bolt versie 1 ook in de Element app staan. Neem aan dat ik die eerst moet verwijderen alvorens de Roam in de app te zetten vanwege mogelijke conflicten? Nog mooier zou zijn als de Roam alle gegevens zoals WiFi netwerk en de gegevens van mijn account van Strava en Komoot overneemt maar dat zal TE veel gevraagd zijn. Laat staan de sensoren.... Wie kan mij alsjeblieft hier even wegwijs maken. Groet, Johan.

Gebruikersavatar
raven14
Forum-lid
Berichten: 3340
Lid geworden op: 13 dec 2013 18:25

Gebruikersavatar raven14 11 jul 2022 18:40

Je kan verschillende Wahoos tegelijk in de app hebben staan. Wifi gegevens zal je opnieuw moeten ingeven (als ik me goed herinner) maar Strava authorisatie zou toch automatisch moeten lukken. Dat gebeurt tussen de app en strava.
Afbeelding

Gebruikersavatar
heinrich-gs
Forum-lid
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 mei 2008 13:18
Locatie: Dalen

Gebruikersavatar heinrich-gs 12 jul 2022 20:43

Zojuist hetzelfde gedaan. Je kunt de Roam gewoon via qr code aanmelden. In de app van Wahoo blijven de koppelingen tussen de andere fietssites bestaan. Zoals strava, komoot en ridewithgps. Het enige wat je wel moet doen, is je sensoren opnieuw koppelen, wifi code invoeren, en de pagina's naar je smaak inrichten.
Bliede met mien fietse

Gebruikersavatar
luvene
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 15 jul 2014 12:10
Locatie: Eygelshoven

Gebruikersavatar luvene 13 jul 2022 06:31

Dank Raven14 en Heinrich-GS. Hoop dat ik er uitkom.....vandaag krijg ik de Roam binnen. 👍🙏

Trapmachine
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 aug 2022 15:07

Trapmachine 03 aug 2022 15:59

Ik sta op het punt een ROAM aan te schaffen maar hoor iets over een nieuwe versie? Jullie mee bekend?

Hoe bevalt de ROAM?

Plaats reactie