Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Praatprogramma’s rond de Tour

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37371
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 15 jul 2022 22:30

Ok, wellicht inhoudelijk niet de meest sterke uitzending ooit, maar dat enthousiasme van Fien Vermeulen was toch wel aanstekelijk :)
Less is bore

patrickvb
Forum-lid
Berichten: 1678
Lid geworden op: 11 apr 2007 01:30
Locatie: Oilsjt en Dardennen

patrickvb 15 jul 2022 23:08

bartdr schreef: 14 jul 2022 08:17
DDX schreef: 13 jul 2022 21:36 Wel grappig dat de profs met 53/36 rijden, terwijl shimano dat niet aanraad/support zegmaar.
Vooral grappig dat Karl Vannieuwkerke aannam dat die 36 in de cassette zat. Ik schrok er van dat hij de fout maakte.
Carl heeft het tegenwoordig meer voor nummertjes van golfclubs.

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 16 jul 2022 01:15

En ook van mooie vrouwelijke gasten aan zijn tafel. Wanneer wordt mevrouw Van Nieuwekerke jaloers?

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6334
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 16 jul 2022 07:25

daniel1975 schreef: 15 jul 2022 22:30 Ok, wellicht inhoudelijk niet de meest sterke uitzending ooit, maar dat enthousiasme van Fien Vermeulen was toch wel aanstekelijk :)
Absoluut een leuke uitzending!
En Maarten Vangramberen die uit enthousiasme ook steeds sneller ging praten, voor mij de topper van de Belgische commentatoren! :like:

MTBRobert
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 07 mar 2014 09:26

MTBRobert 16 jul 2022 08:45

Prachtig dat verhaal over Caleb Ewan die teruggebracht wordt door een ploegwagen van Alpecin-Fenix.

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 759
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 16 jul 2022 12:36

Steeds meer versnippering. Vaker en vaker zap ik weg van mijn ooit favoriete BRT, tegenwoordig Sporza (wisselend tussen EEN, CANVAS en KETNET - moet dat nou?). Tijdens de Live-uitzending zie ik een demarrage in gangschieten. Juist op dat moment besluit Renaat Schotte om over te schakelen naar de reporter van dienst achterop de motor (Van Gramberen of nog erger Berteele). Er volgt dan een opgewonden verhaal over vanalles wat niet in beeld is; vaker iets over Belgen in de koers, die achter de feiten aan dokkeren. Helaas kom ik met mijn "zap" terecht bij NOS, waar Ducrot een psychologische ballon in een drol omtovert of bij Traksel die uhh, uhh, uhh geen enkele zin zonder haperen de micro in weet te boeren.
Des avonds sla ik VlV stelselmatig over wegens KvN en gasten die braver zijn dan een dooie hond. Bij Dione op schoot mis ik Lubberding, Zonneveld en vooral Theo Bos, daarnaast kan ik wel weer hartelijk lachen om dé Rebus. En genieten van ... de verhalen van Herman, die volgens mij allemaal uit de koker van Frank Heinen komen.

1094
Forum-lid
Berichten: 1598
Lid geworden op: 07 feb 2015 16:59

1094 16 jul 2022 20:51

Heb die uitzending van marcel van roosmalen nog eens teruggekeken maar het was ook wel uitermate zwak dat nelissen en harmelink niet konden uitleggen dat de tactiek van jumbo een man meer situatie betreft en dat dat echt veel verschil maakt t.o.v 1 tegen 1

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 17 jul 2022 22:50

Vanavond toch wel een hele mooie uitzending van de avondetappe hoor!
Die Fabio is echt wel een hele leuke gast. (Letterlijk en figuurlijk trouwens)
En dit keer inhoudelijk ook erg goed!
Do or don’t, there is no try

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3511
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 18 jul 2022 07:54

Jakobsen is inderdaad een leuke gast. Als je hem zo ziet zitten een rustige bescheiden jongen, echt anders dan de gemiddelde hormoonbestuurde sprintbom (die overigens als persoon ook leuk kunnen zijn hoor, maar Jakobsen wijkt echt af van dat beeld).

Uitzending met Fien Vermeulen was leuk, qua kennis en kunde voegt het geen bal toe maar ik geloof dat ik het van week in dit topic al zei: soms zijn nn-ers die gewoon als liefhebber/toerist enthousiast vertellen over hun dag gewoon gezellig om naar te kijken. Daar was Fien een leuk voorbeeld van (afgezien dat het gewoon een leuk mens is). En dat ze daar als toerist met Danny Nelissen een shirt voor zichzelf en een petje voor Danny had gevangen: het was bijna schattig.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4612
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 18 jul 2022 11:36

Dat was vroeger bij Jakobsen ook best anders, lijkt (door de gebeurtenissen) erg volwassen geworden. Plezier om die aan de tafel te hebben in zo'n programma.

Gebruikersavatar
mrcoffee
Forum-lid
Berichten: 2724
Lid geworden op: 11 nov 2004 10:59

Gebruikersavatar mrcoffee 18 jul 2022 13:35

Enzzo schreef: 17 jul 2022 22:50 Vanavond toch wel een hele mooie uitzending van de avondetappe hoor!
Die Fabio is echt wel een hele leuke gast. (Letterlijk en figuurlijk trouwens)
En dit keer inhoudelijk ook erg goed!
Fabio is een geweldige kerel. Gewoon op een koude zaterdagochtend staat hij langs het parcours bij PRC Delta bij een jeugdwedstrijdje. Heeft voor iedereen een praatje en een schouderklopje wat tips voor mijn zoon na zijn wedstrijd.
Zeer sympathiek en voelt zich nergens te groot voor. :like:
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 21 jul 2022 21:45

Geweldig grappige uitzending van VLV vanavond! Ik heb erg moeten lachen. Voor de gemiddelde Nederlander zal het erg slecht te verstaan zijn met Nico Mattan en Jo Planckaert maar als tegenwicht was er Bram Tankink. Echt een aanrader deze uitzending (tv gemist want het is al afgelopen ;) )
Do or don’t, there is no try

Plaats reactie