Toch eens een kleine update in dit topic.
Ik heb dit 3T stuur afgelopen september toch weer geïnstalleerd. Hierbij de beschadiging goed gemarkeerd. Waardoor ik eventuele veranderingen goed zou kunnen waarnemen.
Sinds de her-montage is de beschadiging niet meer veranderd. Inmiddels heb ik er weer enkele 1000-en km’s mee gereden, en het vertrouwen in het stuur is volledig hersteld.
Vandaag in de Cevennen zonder enige twijfel mee geklommen, maar vooral ook stevig gedaald
Barst in carbonnen stuur?
In het verhaal ontbreekt misschien de feedback van de stuur fabrikant zelf.
Ik kan begrijpen dat je de winkel feedback niet vertrouwt.
Als de fabrikant formeel ergens beschrijft dat dit normaal is, zou het al beter voelen.
Ps; bij carbon doe ik ook een geluidstest; 'tikt' je stuur anders in de buurt van wat een barst lijkt? Is er een verschil tussen links/rechts?
Ik kan begrijpen dat je de winkel feedback niet vertrouwt.
Als de fabrikant formeel ergens beschrijft dat dit normaal is, zou het al beter voelen.
Ps; bij carbon doe ik ook een geluidstest; 'tikt' je stuur anders in de buurt van wat een barst lijkt? Is er een verschil tussen links/rechts?