Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Gokken op koersen

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2426
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 11 okt 2022 13:25

:winkthumb: dacht al, dat ik iets gemist had, sorry

hayes

hayes 11 okt 2022 20:07

Ik ben ook geen fan. Ik snap niet dat in het voetbal zo veel ploegen gesponsord (mogen) worden door gokbedrijven. Vroeg of laat gaat dat toch echt fout...
Hoop ook dat het héél lang wegblijft uit de koers.

marsman
Forum-lid
Berichten: 2338
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 11 okt 2022 20:51

De jaarlijkse tourpoule met collega’s, tientje inleg, drie weken schik. C’est tout
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

i-mac

i-mac 11 okt 2022 21:06

hayes schreef: 11 okt 2022 20:07 Ik ben ook geen fan. Ik snap niet dat in het voetbal zo veel ploegen gesponsord (mogen) worden door gokbedrijven. Vroeg of laat gaat dat toch echt fout...
Hoop ook dat het héél lang wegblijft uit de koers.
Isn het niet zo dat dit straks, m.u.v. de Nationale Loterij, in België niet meer zal mogen? Gokken de ik niet, uit principe. Langs de andere kant, in ons land heb je de Nationale Loterij. En strikt gezien is ook dat gokken.

hayes

hayes 12 okt 2022 09:16

Gokken op zich zoals meedoen met de Lotto snap ik nog.
Ik doe het ook af en toe. Maar hier gok je niet op sport en een deel van de opbrengst wordt echt nuttig gebruikt voor sport, sociale projecten,...
Wat niet het geval is bij sportweddenschappen.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 12 okt 2022 10:02

Ieder moet natuurlijk lekker zelf weten hoe hij zijn geld verbrand maar dit loket gaat aan mij voorbij.

Een pooltje op kantoor voor een paar euro doe ik wel aan mee maar vooral voor de verbinding met collega's die de laatste jaren al genoeg geleden heeft.

Verder ben ik tegen iedere vorm van reclame op gokken.
Snap ook niet dat de overheid daar al niet heel hard op heeft ingegrepen. Mega tekort in de GGZ en dan wel de instroom van patiënten stimuleren :twisted:

Plaats reactie