Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Nederlands Wielren Monopoly

Mcnuggets
Forum-lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 aug 2020 10:00

Mcnuggets 26 mar 2022 06:37

Twee jaar geleden werd in Belgie het Monopoly Koers geintroduceerd. Met Gilbert en Evenepoel op de voorzijde en beroemde klimmen uit de koers op de straten vakjes. Een prachtige editie.

Zou dat in Nederland ook verwelkomt worden? Of is “de koers” in België echt een pak populairder dan bij ons? En wat voor invulling zou het meest bij ons passen? De 20 mooiste Nederlandse touretappe winnaars? Gele trui dragers? De vaandeldragers van het Nederlands wielrennen? Alleen de heren of ook de vrouwen? Ik ben benieuwd hoe anderen dit zien

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5349
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 26 mar 2022 07:25

Nee ik denk het niet. Al zie ik de 'kans' kaarten al wel voor me.

U bent gepakt op epo, ga direct naar de gevangenis, u komt niet langs start. :lol:
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37358
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 26 mar 2022 08:50

Ze nemen in Belgie op die verpakking alvast (weer :mrgreen: )een voorschot op de nieuwe Eddy? ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 26 mar 2022 09:54

Mcnuggets schreef: 26 mar 2022 06:37 Ik ben benieuwd hoe anderen dit zien
Ik heb een tijdje de duvel en z'n ouwemoer verzameld als het maar om wielrennen ging. Zo ook bordspelen het liefst van Parijs-Roubaix en je gaat schrikken hoeveel dat er zijn.
Ik ben gek op koers en ook gek op een goed bordspel (bv Risk) maar met een miniatuurwielrenner met behulp van een dobbelsteen rondjes om de kerk doen kan mij niet bekoren.

Monopoly melkt het prima uit en ze hebben heel wat thema's (Stones, Bonaire, Italie, Breaking Bad) die mij bevallen maar ik laat deze melkmachine toch stelselmatig aan mij voorbij gaan.

Plaats reactie