Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

FulGaz

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4328
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 26 jan 2022 21:37

Ik had een code van Ironman voor 90 dagen Fulgaz, dus ook maar eens proberen.
Wat een verademing die beelden ten opzichte van de real live video's in Bkool en Rouvy. Wat ik tot op heden gezien heb was namelijk van veel betere kwaliteit.
Alleen had ik wel problemen met de koppeling met de trainer (Elite Suito) Ik begon normaal via Ant+, maar dat ging dus niet. Later gekoppeld via bleutooth en dat werkt wel.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 27 jan 2022 07:34

Theo V schreef: 15 jan 2022 21:24
Philippos schreef: 15 jan 2022 18:37 Is vragen bij FulGaz zelf niet de veiligste optie?
Dat heb ik gedaan maar nog geen antwoord gehad.
Ondertussen bijna twee weekjes nadat ik mijn vraag heb gesteld bij FulGaz maar nog steeds geen antwoord gehad.
Klantenservice staat dus niet bovenaan het lijstje. :(

Woefdram
Forum-lid
Berichten: 2212
Lid geworden op: 06 jan 2012 17:48

Woefdram 27 jan 2022 08:25

Apart. Ik heb even teruggekeken, ik heb een keer of 3 contact gezocht met ze en binnen een dag 1e reactie gehad. Als je wilt kan ik daaruit hun supportdesk email adres wel destilleren en je pb'en.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 27 jan 2022 13:20

Woefdram schreef: 27 jan 2022 08:25 Apart. Ik heb even teruggekeken, ik heb een keer of 3 contact gezocht met ze en binnen een dag 1e reactie gehad. Als je wilt kan ik daaruit hun supportdesk email adres wel destilleren en je pb'en.
Ik heb het geprobeerd via twitter en gemaild naar het "support"-mailadres.
Vanochtend maar via het formulier op de website geprobeerd.
Als dat niets wordt weet ik het ook niet meer.
Dan zou ik wel een mailtje naar het adres wat jij hebt willen sturen.

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 28 jan 2022 10:32

Theo V schreef: 15 jan 2022 17:45 ................
Nu wil ik binnenkort een chromebook kopen en deze daarvoor gebruiken.
Maar ik kan nergens vinden of FulGaz ook werkt met Chrome OS.
Iemand hier die dat wel weet?
BVD.
Ondertussen antwoord gehad van FulGaz.
In principe kan het niet maar ze hebben wel eens gehoord dat het op sommige apparaten wel eens gelukt is.

FulGaz schreef: Hi Theo,

Technically, no it's not officially supported. I've had the odd report here and there of people being able to download and use FulGaz on certain Chrome OS setups. I cannot guarantee that it would work for you and be 100% stable though if you do get FulGaz running.

Thanks, Klem.

barmic
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 mar 2007 22:00

barmic 28 mei 2022 17:48

Hi,

Is er iemand die weet wat er hier gaande is. ik Krijg iedere keer een fout melding bij het opstarten. Ik draai sinds kort met een Macbook, Ik begrijp er niks van (H :shock: had bij windows moeten blijven :mrgreen: ) eerst al geen Bluetooth verbinding, en nu helemaal niks meer.

Zou mooi zijn als iemand mij kon helpen.


Gr,
Michael
Sorry krijg de foto niet gedraaid
Bijlagen
711EDB4B-37FC-4CCA-B578-273C8F95AD3B.JPG
Wat wil je...? Geluk of Gelijk

Gebruikersavatar
ibooij
Forum-lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 28 dec 2006 09:52

Gebruikersavatar ibooij 28 mei 2022 19:01

Het lijkt erop of ie de .exe (een .Net bundle, maar dat is niet echt interessant) zoekt in je /Applications folder. Heb je Fulgaz naar je Applications geinstalleerd of draai je 'm gelijk uit de download?
In het geval je het eerste doet, verplaats dan eerst Fulgaz naar je Applications en probeer dan vanuit daar (of met Command-Space) Fulgaz te draaien. Dit is eigenlijk hetzelfde als de installatie draaien in Windows.

barmic
Forum-lid
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 mar 2007 22:00

barmic 29 mei 2022 00:24

ik draai hem vanuit de download.

Eerst had ik geen idee wat ik anders heb gedaan dan die 20X daarvoor, maar het lijkt nu te werken. Bluetooth werkt nu ook.
Maar nu ik je reactie lees, denk ik inderdaad dat ik hem nu vanuit Applications heb geïnstalleerd, ik kwam daar denk ik per ongeluk op.

Wel vreemd dat ik Zwift wel in eenkeer werkt (opstarten en verbinden) van uit de download, hoewel je Zwift dan weer niet download vanuit de app-store. Misschien heeft dat er ook mee te maken.

Bedankt voor het mee denken en de tips. ik ga mij er in verdiepen. :like:
Wat wil je...? Geluk of Gelijk

CPR
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 mar 2022 13:17

CPR 28 sep 2022 18:25

Op aanraden van hier Fulgaz aan het proberen, zeker leuk ter variatie op Zwift. Wat een enorm aanbod in routes... de ritjes uit de 'Loop' categorie zijn ook wel handig zodat je training door kan gaan (dan ga je de route terug rijden). Zijn er nog aanraders van fraaie routes?

Woefdram
Forum-lid
Berichten: 2212
Lid geworden op: 06 jan 2012 17:48

Woefdram 28 sep 2022 21:50

CPR schreef: 28 sep 2022 18:25 Op aanraden van hier Fulgaz aan het proberen, zeker leuk ter variatie op Zwift. Wat een enorm aanbod in routes... de ritjes uit de 'Loop' categorie zijn ook wel handig zodat je training door kan gaan (dan ga je de route terug rijden). Zijn er nog aanraders van fraaie routes?
Naast de usual suspects (alle grote en/of bekende cols) zou je ook eens de gravel ritjes rond Zell am See kunnen proberen, bijvoorbeeld naar het Statzerhaus bovenop de Hundstein, van beide kanten. Ook in het echie zeer de moeite waard.

CPR
Forum-lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 mar 2022 13:17

CPR 29 sep 2022 08:41

Dank, ga ik proberen :winkthumb:

herwerdenrijder
Forum-lid
Berichten: 357
Lid geworden op: 19 jul 2012 16:52

herwerdenrijder 01 okt 2022 08:23

Theo V schreef: 28 jan 2022 10:32
Theo V schreef: 15 jan 2022 17:45 ................
Nu wil ik binnenkort een chromebook kopen en deze daarvoor gebruiken.
Maar ik kan nergens vinden of FulGaz ook werkt met Chrome OS.
Iemand hier die dat wel weet?
BVD.
Ondertussen antwoord gehad van FulGaz.
In principe kan het niet maar ze hebben wel eens gehoord dat het op sommige apparaten wel eens gelukt is.

FulGaz schreef: Hi Theo,

Technically, no it's not officially supported. I've had the odd report here and there of people being able to download and use FulGaz on certain Chrome OS setups. I cannot guarantee that it would work for you and be 100% stable though if you do get FulGaz running.

Thanks, Klem.
Voor wat het waard is: Ik gebruik zowel voor Zwift als voor Bkool de Android app op m'n chromebook en dat werkt perfect. Zou mijn niet verbazen als FulGaz ook gewoon werkt.
Wel een kanttekening: ik heb een chromebook die ik ook zonder toetsenbord als tablet kan gebruiken, en alleen in de tabletmodus (dus met touch screen) lijkt het goed te werken.

Plaats reactie