Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Omruil Garmin

Freek1986
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 mei 2012 10:43

Freek1986 15 jan 2022 18:37

Mijn vrouw heeft zojuist haar garmin omgeruild was binnen 10 dagen gefixt.. Gaat dus mogelijk sneller
Cannondale Caad13

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8342
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 15 jan 2022 18:46

Bij mij heeft het twee keer toch echt bijna 3 weken geduurd. (Niet alleen voor me zelf hoor). De 3e keer laten we het daar maar niet teveel over hebben, toen duurde het langer. Waarom? Ze waren de opgestuurde Garmin kwijt en omdat er de laatste tijd nogal eens iets verdween, moest ik "bewijzen" dat ik hem opgestuurd had. Ja, dat lukt omdat er voor ontvangst getekend was. Maar dat lijkt een groepsontvangst te zijn. Uiteindelijk wel goed gekomen.

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2137
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 18 jan 2022 14:36

marsman schreef: 14 jan 2022 11:57
Voorlopig is er geen vorst. Als je in bent voor de upgrade, dan zou ik even wachten en Garmin support vragen om een upgradedealtje :-). Die Epix 2 is nog toffer.... #heddenodig
Wat schatten we in voor de upgrade Fenix 6X Pro naar 7X (is zo te zien geen pro van) via support? De 7X zonder sapphire kost €899 bij garmin, als ik die aanschaf en mijn 6X omruil voor een nieuwe/refurbished dan verkoop ik die voor ± €400. Kost de upgrade €500 :cry:
Zou support een zinvol lagere prijs aanbieden voor de omruil/upgrade? De 6X Pro is nu nog courant en de 7X is er nog niet echt (1-2 weken levertijd) dus het verschil zal best groot zijn. En zó veel meerwaarde biedt de 7X mij niet, touchscreen is grote plus en de zaklamp. Maar qua functionaliteit kom ik met de 6X al niks tekort.
Mijn vorst probleempje is dan wel meteen opgelost, maar zoveel vorst wordt er niet meer verwacht. En voor februari verwacht men dit: "Voor februari staan de winterseinen voorlopig op rood. De kans op zacht weer is groot en het kan zelfs nog wat zachter worden dan in januari met maxima die vaker boven 10 graden uitkomen."

Lastig, keuzes ;)
Dogma F

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2137
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 22 feb 2022 20:14

Jans schreef: 15 jan 2022 18:46 Bij mij heeft het twee keer toch echt bijna 3 weken geduurd. (Niet alleen voor me zelf hoor). De 3e keer laten we het daar maar niet teveel over hebben, toen duurde het langer. Waarom? Ze waren de opgestuurde Garmin kwijt en omdat er de laatste tijd nogal eens iets verdween, moest ik "bewijzen" dat ik hem opgestuurd had. Ja, dat lukt omdat er voor ontvangst getekend was. Maar dat lijkt een groepsontvangst te zijn. Uiteindelijk wel goed gekomen.
Mijn horloge was 14 februari al afgeleverd bij Garmin. Een week later staat de status nog op "Toestel moet door Garmin ontvangen worden". Gelukkig verzekerd verstuurd en ook handtekening voor ontvangst gehad. Garmin gemaild, geen antwoord. Dan maar bellen, T&T nummer en PoD gemaild. Vandaag kwam dan antwoord, "Druk, veel achterstand, toestel is ontvangen en nieuwe wordt vanuit Engeland verstuurd".
Ik zit dan nu al 8 dagen zonder (heb al een F7X gekocht) en het vervangend toestel is er nog niet. 1 week turnaround lijkt heel leuk, halen ze dus niet.
Dogma F

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 23 feb 2022 08:04

Ik heb mijn Garmin 1000 omgeruild voor een 1030. De donderdag verstuurd en de donderdag erop had ik mijn andere al.

Ging zelfs nog vlugger kunnen zijn want hij is nog 2 dagen in het sorteercentrum blijven liggen.

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2137
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 23 feb 2022 15:30

De T&T code van UOS heb ik wel al ontvangen, toestel moet nog in verzending gaan. Kan die tenminste naar de nieuwe eigenaar toe (in de familie verkocht).
Dogma F

Plaats reactie