Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Zakdoek….

erwin20vt
Forum-lid
Berichten: 108
Lid geworden op: 17 aug 2019 21:36

erwin20vt 08 jan 2022 09:40

Kleine bovenbuistas waar je je zakdoek in doet?

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15951
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 08 jan 2022 09:46

erwin20vt schreef: 08 jan 2022 09:40 Kleine bovenbuistas waar je je zakdoek in doet?
Met dubbele rits om alles waterdicht te houden.
I know myself like no one else
Nothing to defend

hayes

hayes 08 jan 2022 11:42

TL@ schreef: 08 jan 2022 08:49
hayes schreef: 07 jan 2022 19:34 Oh, geen enkel probleem hoor. :winkthumb:

Het lijkt een ridicuul probleem, en het is ook niet echt een gezellig gespreks onderwerp.
Het is niet fijn om te moeten kokhalzen omdat slijm echt vast zit in de keel. Ik heb het zelfs nog met m'n vingers uit m'n keel getrokken. Ook het geluid als ik even naar buiten ga om goed te rochelen is niet fijn voor wie het hoort :mrgreen:

Maar als je niet kan lachen met je eigen 'miserie' dan wordt je snel zuur.

En ik kan intussen best goed mikken :D :D
Mijn vader en grootvader hadden dat ook (kettingrokers, mijn grootvader had het zelfs 10 jaar na gestopt te zijn met roken nog steeds)
Bij mijn grootvader hielp het om 's morgens met een aerosol alles los te maken. Dat was 10 minuten met zo'n ding ademen en dan nog 5 minuten slijm uitrochelen maar dan was hij er wel heel de dag vanaf (meestal)
Mijn grootmoeder had geen medelijden, had hij maar niet moeten roken, niemand heeft hem verplicht :lol:

Bij mij is het door zware huisstofmijt allergie.
Leer er mee leven is de dokter z'n raad :mrgreen:
En op zich is dat geen drama. Als het te erg wordt, neem ik medicatie voor een week en dan gaat het meestal weer een tijd goed.
Het beste middel is nog fietsen in de kou. Dan ben ik 10 minuten aan het spugen (als ik alleen ben hé) en is het de rest van de dag ok.

Tot zover mijn rochel-bijdrage :D

JazzHands
Forum-lid
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 jul 2018 10:46

JazzHands 08 jan 2022 11:58

erwin20vt schreef: 08 jan 2022 09:40 Kleine bovenbuistas waar je je zakdoek in doet?
Dat is waar ook. Goeie. Heb ooit deze gehad van Decathlon, was idd erg handig om gelletjes en reepjes tijdens een rit uit te halen. Ook met handschoenen volgens mij wel goed te doen.

Plaats reactie