Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Nieuw forum en website

Gebruikersavatar
Rubik
Forum-lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 30 mar 2018 17:58
Locatie: Heerenveen

Gebruikersavatar Rubik 25 jan 2022 20:16

Wat een zure reacties hier zeg. Hier even een tegengeluid, wat mij betreft werkt alles prima! Voorheen geregeld problemen met telkens opnieuw inloggen, fora-pagina's die alleen de Fiets front page openden, eindeloze vertragingen.
Sinds de verbeteringen zijn al deze problemen voor mij opgelost. Ben er helemaal tevreden mee!

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2316
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 25 jan 2022 22:55

senior schreef: 25 jan 2022 18:55 Wauw, dat is inderdaad nogal een verbetering. Dat heb ik nou al die jaren moeten missen. (en ja, dit is sarcasme.)
Dat heb ik inderdaad wel gemist. Navigeert een stuk eenvoudiger. (En nee, geen sarcasme.)

Heb in ieder geval geen problemen met al dan niet gelezen onderwerpen. Ook niet met telkens moeten inloggen, of enige last van irritante pop-ups, pagina-onderdelen die op de mobiel of tablet ontbreken, lijst van actieve topics op de hoofdpagina die heel traag wordt bijgewerkt, noem maar op.

roos1
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 17 mei 2006 09:24

roos1 26 jan 2022 05:57

Ik mis nog steeds mijn markeer alle berichten als gelezen.
Ondanks dat andere het onzin vinden/vonden gebruikte ik het wel vaak.
En ja ik weer dat rechts bovenin een kruisje zit. Maar ik zie graag wat er nieuw is.
En lees nou eenmaal niet alles. En heb ook geen zin om het per onderdeel apart te doen.
Gr Roos

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 26 jan 2022 10:36

Vlgns mij heb je daar nou de keuze "Nieuwe topics" (Nieuwe berichten) voor. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 26 jan 2022 12:45

roos1 schreef: 26 jan 2022 05:57 Ik mis nog steeds mijn markeer alle berichten als gelezen.
Ondanks dat andere het onzin vinden/vonden gebruikte ik het wel vaak.
En ja ik weer dat rechts bovenin een kruisje zit. Maar ik zie graag wat er nieuw is.
En lees nou eenmaal niet alles. En heb ook geen zin om het per onderdeel apart te doen.
Orlok schreef: 26 jan 2022 10:36 Vlgns mij heb je daar nou de keuze "Nieuwe topics" (Nieuwe berichten) voor. ;)
Ik mis het ook nog steeds,
En ja, ik gebruik ook de "nieuwe topics"-knop.
Maar juist omdat je niet alles leest, is het fijn als je alles op 'gelezen' had gezet, dat je in één oogopslag kan zien waar je gebleven was.

Oppbogga
Forum-lid
Berichten: 1253
Lid geworden op: 23 feb 2012 14:14

Oppbogga 26 jan 2022 14:29

Dat is bij mij nooit anders geweest. Dus niet nieuw voor mij!
Dit slaat op de navigatie naar de volgende pagina's onderaan de topics.
...

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 27 jan 2022 10:13

"Actieve topics" is toch echt iets anders dan "nieuwe topics"
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
fgrs
Forum-lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 06 feb 2017 22:13

Gebruikersavatar fgrs 28 jan 2022 06:38

En ondertussen zitten alle pagina's met rode balletjes en kan ik ze nog steeds niet allemaal in 1 keer als gelezen markeren.
En om nu naar elk sub forum te gaan om het als gelezen te markeren :dislike:

Zit ook veel minder actief te lezen daardoor.

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5878
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 28 jan 2022 10:39

Niet zo zeuren, hierdoor kan je nu meer fietsen.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2316
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 28 jan 2022 11:00

fgrs schreef: 28 jan 2022 06:38 En ondertussen zitten alle pagina's met rode balletjes en kan ik ze nog steeds niet allemaal in 1 keer als gelezen markeren.
En om nu naar elk sub forum te gaan om het als gelezen te markeren :dislike:

Zit ook veel minder actief te lezen daardoor.
Ondertussen begrijp ik nog altijd niet waarom je topics als 'gelezen' zou willen markeren. Doe ik eigenlijk nooit. Zelf open ik altijd de lijst met actieve topics en klik vervolgens bij (voor mij) interessante topics op het zwarte knopje ervoor. Zodoende wordt direct het eerste 'ongelezen' bericht van een betreffend topic voorgeschoteld. Vind ik persoonlijk reuze handig. Maar als het nóg handiger kan, hoor ik dat natuurlijk graag... :winkthumb:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5698
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 28 jan 2022 11:23

Waar het om gaat is dat er een functionaliteit is verdwenen waar dus een aantal leden goed gebruik van van maakten.
Het is dan toch totaal irrelevant van wat de andere leden daarvan vinden?
Dan mag toch gewoon gevraagd worden of die functionaliteit wel of niet terug komt?
Een ieder gebruikt het forum op zijn eigen manier.

Zo heb ik totaal geen last met inloggen op het forum op mijn PC en telefoon.
Moet ik dat dan elke keer als hier daar iemand over klaagt maar roepen dat ze niet zo moeilijk moeten doen.
Een beetje begrip tonen voor elkaar is toch een kleine moeite,

Maar de beheerders mogen best wel een update geven wat en wanneer ze nog iets aan willen passen.

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2316
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 28 jan 2022 11:36

Voor alle duidelijk, ik heb helemaal geen mening over die functionaliteit. Ik wil gewoon graag begrijpen wat er zo handig aan is. Wellicht zou ik het dan zelf ook gebruiken, zodra de betreffende functionaliteit weer terug op het forum is.

Plaats reactie