Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

Sportful Dolomiti Race 2022

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1680
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 28 dec 2021 13:50

Waarom schrijft iedereen Sportful met 2 l'en? Het is Sportful en niet Sportfull.

Verder is het een fantastische cyclo. Zelf heb ik 2 keer deelgenomen. De route is zeker van het niveau Ötztaler of Marmotte. Verder is de kwaliteit van de organisatie hoogstaand. De finishlocatie is erg leuk middenin het vestingstadje Feltre. Gewoon doen, ik ben nog iemand tegengekomen die het een tegenvaller vond.

O ja, vergeet in de dagen ervoor niet even een bezoekje te brengen aan de Sportful-outlet in Fonzaso.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Gebruikersavatar
Pat-G
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 10 feb 2014 10:25
Locatie: Valkenburg (ZL)

Gebruikersavatar Pat-G 02 jan 2022 20:39

Herman_N schreef: 28 dec 2021 13:50 Waarom schrijft iedereen Sportful met 2 l'en? Het is Sportful en niet Sportfull.

Verder is het een fantastische cyclo. Zelf heb ik 2 keer deelgenomen. De route is zeker van het niveau Ötztaler of Marmotte. Verder is de kwaliteit van de organisatie hoogstaand. De finishlocatie is erg leuk middenin het vestingstadje Feltre. Gewoon doen, ik ben nog iemand tegengekomen die het een tegenvaller vond.

O ja, vergeet in de dagen ervoor niet even een bezoekje te brengen aan de Sportful-outlet in Fonzaso.
Bedankt, ik heb de titel veranderd!

Ik heb er zin in.

superfcb
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 okt 2021 18:56

superfcb 10 jan 2022 13:25

Eerste deelname hier, zelfs eerste granfondo ooit.
Enige doel is uitrijden binnen tijd ;-) Of dat zal lukken, is de zeeeer grote vraag, maar heb er wel zin in!

Gebruikersavatar
Pat-G
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 10 feb 2014 10:25
Locatie: Valkenburg (ZL)

Gebruikersavatar Pat-G 18 jan 2022 13:40

superfcb schreef: 10 jan 2022 13:25 Eerste deelname hier, zelfs eerste granfondo ooit.
Enige doel is uitrijden binnen tijd ;-) Of dat zal lukken, is de zeeeer grote vraag, maar heb er wel zin in!
Daar ik hem zelf ook nog nooit gereden heb, is mijn doel ook hem gewoon uit te rijden. De tijd zien we dan wel weer.
Ik heb nog niet zo'n zware rit zo "vroeg" in het jaar gereden, dus dat is wel een uitdaging. Maar dat zal wel goedkomen.
Als het maar droog blijft :lol:
In 2018 de Ötztaler in de stromende regen gereden, dat was geen pretje :dislike:

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27460
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 18 jan 2022 13:59

De Sportful is een stuk minder zwaar dan de ORM.

LethalP
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 20 aug 2013 09:34

LethalP 18 jan 2022 20:38

Ik heb nog een startbewijs voor dit jaar staan (doorgeschoven vanuit 2020).
Zijn er mensen die hem gaan rijden (hit and run?), dus zonder verdere vakantie er aan vast? Dat idee heb ik nog in overweging.

Als er mensen zijn die een hit and run van plan zijn kan er mogelijk een auto en locatie gedeeld worden.

superfcb
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 okt 2021 18:56

superfcb 19 jan 2022 22:19

LethalP schreef: 18 jan 2022 20:38 Ik heb nog een startbewijs voor dit jaar staan (doorgeschoven vanuit 2020).
Zijn er mensen die hem gaan rijden (hit and run?), dus zonder verdere vakantie er aan vast? Dat idee heb ik nog in overweging.

Als er mensen zijn die een hit and run van plan zijn kan er mogelijk een auto en locatie gedeeld worden.
Wij knopen er nog een vakantie aan vast. Succes met de zoektocht!

RobertvD
Forum-lid
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 dec 2019 15:23

RobertvD 20 jan 2022 10:07

Pat-G schreef: 18 jan 2022 13:40 In 2018 de Ötztaler in de stromende regen gereden, dat was geen pretje :dislike:
Die heb ik ook gedaan. "Type 2 fun" :)

Wafflestomper
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 sep 2020 23:33

Wafflestomper 26 jan 2022 20:22

Ik ga 'm ook fietsen. Heb 10 dagen uitgetrokken hiervoor (paar dagen in Oostenrijk).
Accomodatie is geregeld in Tezze vanaf vrijdag. Daarvoor ligt nog allemaal open.
Heeft er iemand suggesties van mooie fiets tochten / beklimmingen in de buurt? Routes bv? 8-)

superfcb
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 okt 2021 18:56

superfcb 05 feb 2022 10:03

Wafflestomper schreef: 26 jan 2022 20:22 Ik ga 'm ook fietsen. Heb 10 dagen uitgetrokken hiervoor (paar dagen in Oostenrijk).
Accomodatie is geregeld in Tezze vanaf vrijdag. Daarvoor ligt nog allemaal open.
Heeft er iemand suggesties van mooie fiets tochten / beklimmingen in de buurt? Routes bv? 8-)
De Monte Grappa is naar het schijnt zeer mooi!

Iemand die de GF al gereden heeft die weet waar supporters kunnen kijken ? Want ik vermoed dat de wegen afgesloten zijn en dat je dus niet op de beklimmingen zelf kan staan bvb?

Gebruikersavatar
Herman_N
Forum-lid
Berichten: 1680
Lid geworden op: 24 jun 2011 13:54
Locatie: Purmerend
Contact

Gebruikersavatar Herman_N 06 feb 2022 12:56

superfcb schreef: 05 feb 2022 10:03
Wafflestomper schreef: 26 jan 2022 20:22 Ik ga 'm ook fietsen. Heb 10 dagen uitgetrokken hiervoor (paar dagen in Oostenrijk).
Accomodatie is geregeld in Tezze vanaf vrijdag. Daarvoor ligt nog allemaal open.
Heeft er iemand suggesties van mooie fiets tochten / beklimmingen in de buurt? Routes bv? 8-)
De Monte Grappa is naar het schijnt zeer mooi!

Iemand die de GF al gereden heeft die weet waar supporters kunnen kijken ? Want ik vermoed dat de wegen afgesloten zijn en dat je dus niet op de beklimmingen zelf kan staan bvb?
De wegen zijn niet allemaal afgesloten. Volgens mij de eerste beklimming van de Cima Campo wel. Passo Manghen is een klein weggetje. Die is niet makkelijk bereikbaar. Ik denk dat de Passo Rolle en Passo Croce d'Aune zeker goed bereikbaar zijn.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP

Memento_Mori
Forum-lid
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jun 2012 10:29

Memento_Mori 15 feb 2022 09:29

Het begin van de Manghen is prima te doen, zag genoeg campers geparkeerd staan toen de Giro er langs kwam. Verder omhoog zijn er nog wel een paar plekjes waar je kan parkeren.

Ik zou hem de dag van te voren omhoog rijden om te zien waar je het best kan parkeren en zorgen dat je er tijdig staat. Je ziet vaak dat touroperators die plekken gebruiken om hun klanten nog wat extra support te kunnen bieden.

Ik heb hem ook op het programma staan voor dit jaar, samen met mijn broer.

Plaats reactie