Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Sigma Sport Rox 11.1evo

leon1
Forum-lid
Berichten: 2818
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 02 mei 2022 07:46

Ik heb ondertussen (al lang) de nieuwe speedsensor binnen en die doet het prima. Sindsdien geen batterij meer hoeven te vervangen. De sensoren hebben ook een softwareupdate gehad. En de ROX zelf ook trouwens. Fijn dat dat vanzelf in het scherm van de APP verschijnt dat er een update klaar staat.

De ROX 12 heb ik maar een enkele keer gemist (en dan doel ik op de kaart om even te oriënteren ).
Ride bikes, not tanks!

leon1
Forum-lid
Berichten: 2818
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 14 aug 2022 22:57

Nog maar eens een update schrijven. De ROX heeft mij keurig de weg gewezen in Frankrijk. Ik navigeer dan niet via Komoot maar via het de visuele weergave op het scherm. Via Komoot trekt ie nl. mijn telefoonbatterij in no time leeg. En die ene keer dat je dan even een afslag mist dan krijg je snel genoeg een melding dat je fout zit.

Enige nadeel dat ik heb ondervonden is dat als de route over dezelfde weg terugloopt dat ie dan wel begint te jengelen dat je de verkeerde kant op rijdt. Daar moet ik toch nog eens induiken om te kijken of ik iets fout doe of niet.
Ride bikes, not tanks!

franciscus2007
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 07 aug 2011 22:53
Locatie: Leiden
Contact

franciscus2007 05 nov 2022 16:42

Weet iemand hoe je op de Rox 11.1 de alarmen van eten en drinken moet instellen? Ik kan het echt nergens vinden. Op de ride app of op de rox zelf?
Het is de liefde voor de fiets!

Plaats reactie