Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het Patrick Lefevere topic

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4619
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 11 sep 2022 22:31

bakboord1 schreef: 11 sep 2022 20:31 Hij gaat voor zijn renners door het vuur maar is wel zo hypocriet dat hij door anderen wordt uitgekotst. Dat zijn renners dus met hem weglopen betekent dus alles behalve dat hij een topgozer is. Als een enorme lul jou de komende 12 maanden iedere maand 1.000 euro komt brengen zonder verdere verplichtingen, vind jij die man ook top.
Dit slaat toch werkelijk nergens op en dan.... wat een vergelijking :roll:

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4467
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 11 sep 2022 22:47

ottorongo schreef: 11 sep 2022 10:01 @Daniel. Bij mij zou die manier niet werken, ik zou het snel doorhebben dat de bedoeling is te prikkelen en zou geen enkele impact hebben.
Niet iedereen is het zelfde,
Bij de een werkt het om te vertellen dat ze de beste zijn # de twijfelaar
Bij een ander dat ze waarschijnlijk niet goed genoeg zijn # de streber/alfa mannetje

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 11 sep 2022 22:48

Als je het niet wil begrijpen of kunt begrijpen maakt nog niet dat het nergens op slaat.

Edit:
En anders denk maar eens na over dit liedje:
https://youtu.be/L-fVTIT4cGM
Laatst gewijzigd door bakboord1 op 11 sep 2022 23:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Klein_Verzet
Forum-lid
Berichten: 759
Lid geworden op: 20 okt 2018 10:53

Klein_Verzet 11 sep 2022 23:02

In de docureeks Het Scheldepeloton kwam de ware aard van Levefere aan het licht: een verschrikkelijk mens.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 11 sep 2022 23:09

bakboord1 schreef: 11 sep 2022 20:31 Hij gaat voor zijn renners door het vuur maar is wel zo hypocriet dat hij door anderen wordt uitgekotst. Dat zijn renners dus met hem weglopen betekent dus alles behalve dat hij een topgozer is. Als een enorme lul jou de komende 12 maanden iedere maand 1.000 euro komt brengen zonder verdere verplichtingen, vind jij die man ook top.

Dit zegt alleen maar iets over hoe jij zelf denkt over beloning en prestatie.
Bovendien stel je dat er renners met hem weglopen (zijn eigen renners neem ik aan) en dat anderen (renners? Insiders? Pers? Forumleden?) hem uitkotsen.
Wat zegt dat dan over zijn kwaliteiten als ploegleider?!

Voorlopig heeft de patrick wel een Vuelta winnaar afgeleverd!
Do or don’t, there is no try

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 11 sep 2022 23:11

Klein_Verzet schreef: 11 sep 2022 23:02 In de docureeks Het Scheldepeloton kwam de ware aard van Levefere aan het licht: een verschrikkelijk mens.

Bron?! Link?
Do or don’t, there is no try

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 11 sep 2022 23:15

Enzzo schreef: 11 sep 2022 23:09
bakboord1 schreef: 11 sep 2022 20:31 Hij gaat voor zijn renners door het vuur maar is wel zo hypocriet dat hij door anderen wordt uitgekotst. Dat zijn renners dus met hem weglopen betekent dus alles behalve dat hij een topgozer is. Als een enorme lul jou de komende 12 maanden iedere maand 1.000 euro komt brengen zonder verdere verplichtingen, vind jij die man ook top.

Dit zegt alleen maar iets over hoe jij zelf denkt over beloning en prestatie.
Bovendien stel je dat er renners met hem weglopen (zijn eigen renners neem ik aan) en dat anderen (renners? Insiders? Pers? Forumleden?) hem uitkotsen.
Wat zegt dat dan over zijn kwaliteiten als ploegleider?!

Voorlopig heeft de patrick wel een Vuelta winnaar afgeleverd!
1. Je snapt mijn punt totaal niet. Ik heb ook voor jou een leuk liedje toegevoegd. Hopelijk snap je m dan.
2. Het wel of niet winnen van wat dan ook is hier totaal niet relevant. Het gaat om zijn persoonlijkheid. Een eikel met macht is nog steeds een eikel. Maar veel mensen willen dat bij iemand met aanzien nog wel eens vergeten of goed praten zoals jij nu ook doet.

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7824
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 11 sep 2022 23:23

Hoho! Dus dit topic is uitsluitend bedoeld om hem omlaag te halen? Tja dan is mijn reactie natuurlijk volledig misplaatst.
Misschien kan een moderator die weghalen?
Do or don’t, there is no try

i-mac

i-mac 11 sep 2022 23:27

bakboord1 schreef: 11 sep 2022 23:15
Enzzo schreef: 11 sep 2022 23:09
bakboord1 schreef: 11 sep 2022 20:31 Hij gaat voor zijn renners door het vuur maar is wel zo hypocriet dat hij door anderen wordt uitgekotst. Dat zijn renners dus met hem weglopen betekent dus alles behalve dat hij een topgozer is. Als een enorme lul jou de komende 12 maanden iedere maand 1.000 euro komt brengen zonder verdere verplichtingen, vind jij die man ook top.

Dit zegt alleen maar iets over hoe jij zelf denkt over beloning en prestatie.
Bovendien stel je dat er renners met hem weglopen (zijn eigen renners neem ik aan) en dat anderen (renners? Insiders? Pers? Forumleden?) hem uitkotsen.
Wat zegt dat dan over zijn kwaliteiten als ploegleider?!

Voorlopig heeft de patrick wel een Vuelta winnaar afgeleverd!
1. Je snapt mijn punt totaal niet. Ik heb ook voor jou een leuk liedje toegevoegd. Hopelijk snap je m dan.
2. Het wel of niet winnen van wat dan ook is hier totaal niet relevant. Het gaat om zijn persoonlijkheid. Een eikel met macht is nog steeds een eikel. Maar veel mensen willen dat bij iemand met aanzien nog wel eens vergeten of goed praten zoals jij nu ook doet.
Bij ons zeggen ze in zulke gevallen wel eens: aan jezelf, ken je een ander. Ik geef hiermee geen mening over jou.
Laatst gewijzigd door i-mac op 11 sep 2022 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.

bakboord1
Forum-lid
Berichten: 2019
Lid geworden op: 01 sep 2006 15:30

bakboord1 11 sep 2022 23:35

In de titel staat ook niet dat het het grote adoratie topic is. Ik reageerde zoals je kunt zien op een opmerking en dat ging volledig over zijn karakter.
Kennelijk kunnen sommige mensen niet tegen kritiek op de personen Lefevere en Evenepoel. Vrij snel kom je dan al in een B versus Nl.
En krijg je te horen dat je in plaats van Brabander een Hollander bent en die zijn allemaal arrogant en nog meer minder mooie complimenten.
Beide topics halen nu niet bepaald de mooiste kanten van mensen naar boven.
Ik ben zelfs al uitgescholden door iemand die alles niet meer helemaal helder zag.

gede
Forum-lid
Berichten: 1037
Lid geworden op: 21 mar 2010 01:38

gede 12 sep 2022 06:37

bakboord1 schreef: 11 sep 2022 23:35 In de titel staat ook niet dat het het grote adoratie topic is. Ik reageerde zoals je kunt zien op een opmerking en dat ging volledig over zijn karakter.
Kennelijk kunnen sommige mensen niet tegen kritiek op de personen Lefevere en Evenepoel. Vrij snel kom je dan al in een B versus Nl.
En krijg je te horen dat je in plaats van Brabander een Hollander bent en die zijn allemaal arrogant en nog meer minder mooie complimenten.
Beide topics halen nu niet bepaald de mooiste kanten van mensen naar boven.
Ik ben zelfs al uitgescholden door iemand die alles niet meer helemaal helder zag.
Moeten we nog eens herhalen voor de slecht verstaanders dat Belgen gewoon algemeen alle Nederlanders 'Hollanders' noemen? My god seg. Nederlanders staan bekend omdat ze altijd ongezouten hun mening zeggen, maar wat een ontzettende gevoeligheid op dit forum seg. Je kan niet eens scherp debatteren zonder dat er gelijk 3 man bij het forumbeheer gaat klagen....

i-mac

i-mac 12 sep 2022 09:37

Interview met PL bij Sporza over Remco.


https://sporza.be/nl/2022/09/11/patrick ... 926235430/

Plaats reactie