Opletten voor klanten"service" Bikester
Geplaatst: 02 jul 2021 16:08
Hallo forum-genoten,
Ik deel graag even mijn recente ervaring bij Bikester, om jullie te waarschuwen voor de klanten"service" die deze webshop aanbiedt:
Nadat ik een korte fietsbroek (Void) had gekocht en ontvangen, bleek deze te zijn gescheurd bij de naad aan de voorzijde. Op een plek waarbij de inscheuring, als je de broek gaat gebruiken en wassen, alleen maar verder gaat inscheuren. Kortom, niet iets waar je een oogje bij kan dichtknijpen.
Bikester klantenservice geraadpleegd. Niet per telefoon of chat, want beide opties bieden ze helaas niet. Op mijn mail kreeg ik na 1 week (!) eindelijk een reactie. Terwijl ik in mijn 1e bericht al een duidelijke foto van het euvel had meegestuurd, moest ik nog meer foto's opsturen. Netjes gedaan en vervolgens opnieuw 1 hele week wachten op reactie. Hierin gaven ze aan dat de broek moest worden opgestuurd zodat ze deze door konden sturen naar Void. Doorlooptijd: "enkele weken". Op mijn reactie of er ook een klantvriendelijkere oplossing voorhanden was, kon ik evt. kiezen uit een waardebon van €15,- of een webshop tegoed van €40,-. Beide absolute geen serieuze opties, aangezien de broek gewoon echt kapot is en €120,- kostte.
De klantenservice bleef onvermurwbaar op mijn verzoeken voor een klantvriendelijkere oplossing. Een ongebruikte broek met een dusdanig euvel, 2x 1 week wachten op hun initiële reactie en vervolgens na retourzending wekenlang wachten op een onduidelijke oplossing, da's gewoon niet echt klant-denken in mijn ogen.
Voor mij in elk geval geen Bikester meer. Webshops zoals bijv. Futurumshop en Mantel bewijzen meer dan alleen een 'dozenschuiver' te zijn bij onverhoopte issues. Denken met je mee, komen je tegemoet. Bij Bikester heb ik geleerd dat dat absoluut niet het geval is. Erg jammer.
Enfin, doe er je voordeel mee!
Ik deel graag even mijn recente ervaring bij Bikester, om jullie te waarschuwen voor de klanten"service" die deze webshop aanbiedt:
Nadat ik een korte fietsbroek (Void) had gekocht en ontvangen, bleek deze te zijn gescheurd bij de naad aan de voorzijde. Op een plek waarbij de inscheuring, als je de broek gaat gebruiken en wassen, alleen maar verder gaat inscheuren. Kortom, niet iets waar je een oogje bij kan dichtknijpen.
Bikester klantenservice geraadpleegd. Niet per telefoon of chat, want beide opties bieden ze helaas niet. Op mijn mail kreeg ik na 1 week (!) eindelijk een reactie. Terwijl ik in mijn 1e bericht al een duidelijke foto van het euvel had meegestuurd, moest ik nog meer foto's opsturen. Netjes gedaan en vervolgens opnieuw 1 hele week wachten op reactie. Hierin gaven ze aan dat de broek moest worden opgestuurd zodat ze deze door konden sturen naar Void. Doorlooptijd: "enkele weken". Op mijn reactie of er ook een klantvriendelijkere oplossing voorhanden was, kon ik evt. kiezen uit een waardebon van €15,- of een webshop tegoed van €40,-. Beide absolute geen serieuze opties, aangezien de broek gewoon echt kapot is en €120,- kostte.
De klantenservice bleef onvermurwbaar op mijn verzoeken voor een klantvriendelijkere oplossing. Een ongebruikte broek met een dusdanig euvel, 2x 1 week wachten op hun initiële reactie en vervolgens na retourzending wekenlang wachten op een onduidelijke oplossing, da's gewoon niet echt klant-denken in mijn ogen.
Voor mij in elk geval geen Bikester meer. Webshops zoals bijv. Futurumshop en Mantel bewijzen meer dan alleen een 'dozenschuiver' te zijn bij onverhoopte issues. Denken met je mee, komen je tegemoet. Bij Bikester heb ik geleerd dat dat absoluut niet het geval is. Erg jammer.
Enfin, doe er je voordeel mee!