Voor al je afspraakjes

Oproep: Tourclub Nieuwerkerk a/d IJssel

ThurMeijer
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2014 13:08

ThurMeijer 28 jun 2021 16:25

Beste wielrenner,

Graag zouden we vanaf september met een aantal mensen een groepje samenstellen om op zondagochtend mee te gaan fietsen. Het idee is als volgt:

Iedere zondagochtend om 9.00 uur vertrekken we vanaf een vaste plaats in Nieuwerkerk aan den IJssel met de mensen die op dat moment aanwezig zijn.

We rijden dan een route van +/- 60 kilometer met een snelheid van 25 à 30 km/u. We verwachten dus tussen 11.00u en 11.30u weer in de omgeving van de vertreklocatie te zijn.

Deelname is geheel vrijblijvend, maar het is natuurlijk leuk om minimaal met drie personen te zijn.

Door op deze manier een groep samen te stellen, is er altijd iemand waarmee je kunt fietsen, ben je niet verplicht iedere zondag mee te gaan en hoef je je dus ook niet bezwaard te voelen als je een keer niet kunt.

Naar de toekomst en wanneer de groep groter wordt, kunnen we opsplitsen in een ‘snelle’ en een ‘langzame’ groep, waarbij de ‘snelle’ groep boven de 30 km/u zal rijden. Hierdoor zal ook de afstand toenemen.

Lijkt het jou gezellig om op zondagochtend met gelijkgestemden op de racefiets door te brengen?

Stuur dan een berichtje naar tourclubnieuwerkerk@gmail.com en we houden je op de hoogte.

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6165
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 jul 2021 20:06

Ik kom uit N a/d Y maar 9 uur start voor een ritje van 60 vind ik wel veel en veel te vroeg.
Al ik maar 60 ga fietsen wil ik eerst op m'n gemak ontbijten met m'n lief.........

Om aan mensen te komen is het denk ik ook handiger op FB in de Je bent Nieuwerkerk etc een oproep te doen. Daar zitten best veel fietsers in die groep.

Misschien daar zelfs een groep maken.

MarioPereira
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2023 13:30

MarioPereira 03 okt 2023 13:32

Hi Arthur,

I am very sorry but I don't speak Dutch yet.

I was googling for cycling clubs on Nieuwerkerk aan den IJssel and found out about this forum post.

So I didn't cycle for a while due to a long injury + no time, I restarted cycling after this summer. And I was looking for a cycling group around.

Currently, I am biking alone (2 days a week, 40-50kms during the week and 80-100kms on the weekend at 28-30kms/h and 75-85rpms avg)

I don't know if you still read the email 🙂

Let me know if you still live in Nieuwerkerk aan den IJssel also :)

Best Regards,
Mario Pereira

jasperdeman
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 aug 2014 22:55

jasperdeman 31 okt 2023 14:37

MarioPereira schreef: 03 okt 2023 13:32
I was googling for cycling clubs on Nieuwerkerk aan den IJssel and found out about this forum post.

Best Regards,
Mario Pereira
Hi Mario,

You could check out the cycling club IJsselrenners. They start in Capelle a/d IJssel close to Nieuwerkerk.

https://www.ijsselrenners.nl/

Plaats reactie