n°7even
Dit is wel een erg algemene vraag.
Je zou minstens een link o.i.d. er bij kunnen plaatsen en wat je er graag over wilt weten...
Een beetje meer moeite doen is wenselijk.
Je zou minstens een link o.i.d. er bij kunnen plaatsen en wat je er graag over wilt weten...
Een beetje meer moeite doen is wenselijk.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- jeroenkuiper
- Forum-lid
http://www.n7evenbikes.be/home.cfm?a=nl&b=home
ken het merk niet, wel nette fietsen daar.... maar beetje algemene vraagstelling dit dus je zult jezelf wel wat moeten toelichten
ken het merk niet, wel nette fietsen daar.... maar beetje algemene vraagstelling dit dus je zult jezelf wel wat moeten toelichten
Heb met de oprichter van N7even staan praten tijdens velofollies in Kortrijk. Hij is prof geweest en heeft naar eigen idee deze fietsen op de markt gezet. Volgens hem is het niet een standaard aziatisch carbon frame waar hij zijn naam op heeft gezet en is er dus wel degelijk over de fietsen nagedacht.
Ik vind zelf dat ze er goed en strak uit zagen. Kleurencombinaties zijn opvallend (zie ook de site). Heb er verder nooit op gereden, ben benieuwd of iemand anders dat al wel heeft gedaan!
Ik vind zelf dat ze er goed en strak uit zagen. Kleurencombinaties zijn opvallend (zie ook de site). Heb er verder nooit op gereden, ben benieuwd of iemand anders dat al wel heeft gedaan!
http://www.rfaw.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Twitter: @hnooteboom
Specialized Tarmac S-works
Twitter: @hnooteboom
Specialized Tarmac S-works
-
steve.v.looy
- Forum-lid
Ondertussen al iemand meer info over deze fietsen?
MVG
Steve
Steve
Zoals al eens gezegd heb ik dus zon fiets in mijn bezit.
Super tevreden van, doet alles mooi wat je wil en ik heb maar een Escape dus met de andere hogere klassen moet dat enkel maar beter zijn. Vlotte bediening, maar weekje moeten wachten en echt wel prachtig afgewerkt, serieus oog voor detail op het gehele kader!
Daarom ook dat ik wrs tegen het volgend cross seizoen hun nieuwe cross Actaeon.
Was vooral tevreden van de echte west vlaamse mentaliteit, als je mailt direct antwoord ook al is het over het domste dingetje, wat me natuurlijk ook over de brug heeft geholpen is dat het toch een streek producht voor mij is!
Super tevreden van, doet alles mooi wat je wil en ik heb maar een Escape dus met de andere hogere klassen moet dat enkel maar beter zijn. Vlotte bediening, maar weekje moeten wachten en echt wel prachtig afgewerkt, serieus oog voor detail op het gehele kader!
Daarom ook dat ik wrs tegen het volgend cross seizoen hun nieuwe cross Actaeon.
Was vooral tevreden van de echte west vlaamse mentaliteit, als je mailt direct antwoord ook al is het over het domste dingetje, wat me natuurlijk ook over de brug heeft geholpen is dat het toch een streek producht voor mij is!