Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Marianne Vos !

mvano
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 feb 2008 08:43

mvano 04 mei 2011 18:29

spook schreef:Herinner ik me niets van.... ;)


Niet? Ik las hierboven dat jij haar achtervolgt, maar dat ze nog 30 jaar heeft om je te vangen? Klopt dat dan niet? :p

On topic:
Absoluut een topper! Erg knap om in meerdere disciplines zo uit te blinken. Ook mentaal moet je dan erg sterk zijn, lijkt me.

z.osoloist
Forum-lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 apr 2009 23:36

z.osoloist 04 mei 2011 18:39

Leuk ook dat niemand haar waanzinnige prestaties met doping gebruik associeerd! Houden zo. Leuk ook dat dat nog kan in de huidige wielrennerij.

Het nederlandse vrouwen wielrennen staat er dit jaar in de breedte zowiezo goe dop. Grote kans dat een Nederlandse dit jaar de regenboogtrui pakt. Meest waarschijnlijk dat dat Marianne Vos zal zijn.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 04 mei 2011 18:54

Oldboy schreef:Heeft ze al een bijnaam?
Edwin01 schreef:Ja, Vosje of Little Fox.


Kan dat niet wat beter? Er moet toch op zijn minst een bijnaam zijn waarin haar woonplaats terugkomt? Het Aasje uit Aalburg ofzo.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37530
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 04 mei 2011 19:37

Wat een onzin (zoals veel posts van jou, sorry dat ik het zeg).
Ik snap niet waar je Aalburg nu weer vandaan haalt? Omdat het dicht bij Meeuwen/Babylonieenbroek ligt?
Less is bore

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 04 mei 2011 19:55

Z.O Soloist schreef:Leuk ook dat niemand haar waanzinnige prestaties met doping gebruik associeerd! Houden zo. Leuk ook dat dat nog kan in de huidige wielrennerij.


Tja... Fraaie redernatie; er niet over beginnen is er ook over beginnen. Net als Smeets, die het ook altijd zo jammer vindt dat het in de wielrennerij altijd maar over doping gaat, terwijl in mijn beleving hij de enige is die over doping praat.

Back on topic, ik vind die hele ploeg leuk, doen mooie dingen en zetten daarmee het vrouwenwielrennen beetje bij beetje meer en meer op de kaart.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Gebruikersavatar
edwin01
Forum-lid
Berichten: 1777
Lid geworden op: 25 mei 2006 17:02

Gebruikersavatar edwin01 04 mei 2011 21:13

Lavsson schreef:
Oldboy schreef:Heeft ze al een bijnaam?
Edwin01 schreef:Ja, Vosje of Little Fox.


Kan dat niet wat beter? Er moet toch op zijn minst een bijnaam zijn waarin haar woonplaats terugkomt? Het Aasje uit Aalburg ofzo.


Ik vind Vosje of Little Fox wel leuk. Heeft iets onschuldigs, maar klinkt toch sluw.
En inderdaad, Marianne komt oorspronkelijk uit Babylonieënbroek. Dus als je daar iets op verzinnen wilt....

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 04 mei 2011 23:19

De Boa van Babylonienbroek! Heeft in alle disciplines haar concurrenten in een wurggreep en wie buiten adem raakt wordt verslagen ;)

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 05 mei 2011 01:45

Daniel1975 schreef:Wat een onzin (zoals veel posts van jou, sorry dat ik het zeg).
Ik snap niet waar je Aalburg nu weer vandaan haalt? Omdat het dicht bij Meeuwen/Babylonieenbroek ligt?


Dat is gemeente Aalburg, Daniël.

En over je eerste opmerking: nee, vrienden zullen we inderdaad niet worden. Maar vind je het echt nodig om dit mooie topic zo te vervuilen met persoonlijke aantijgingen? Lijkt me niet erg nodig, wel?

lavsson
Forum-lid
Berichten: 538
Lid geworden op: 31 mei 2010 22:20

lavsson 05 mei 2011 01:46

LVGH schreef:De Boa van Babylonienbroek! Heeft in alle disciplines haar concurrenten in een wurggreep en wie buiten adem raakt wordt verslagen ;)


Goeie!

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 05 jun 2011 21:19

Ze blijft maar winnen:

Marianne Vos heeft in Spanje een overwinning behaald in de GP Ciudad de Valladolid.

De renster van Nederland Bloeit wist in de sprint van een kopgroep van acht rensters de Italiaanse Rossella Callovi (Mcipollini-Giordana) voor te blijven.

Emma Johansson (Team Hitech products Uck) eindigde als derde.

Vos neemt ook de leiding over in de World Cup ranking van haar ploeggenote Annemiek van Vleuten die geen punten wist te scoren.

Bron: Wielerland.nl

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37530
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 05 jun 2011 23:15

Het wordt haast saai......
De dames in NL lijken al bijna de moeite niet meer te nemen. Super dat iemand dit kan realiseren, maar voor de spanning niet echt bevorderend.
Less is bore

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 13 jun 2011 16:42

Saai of niet, maar ze dendert vrolijk door:

Marianne Vos heeft in Spanje de Iurreta-Emakumeen Bira (UCI 2.1) op haar naam geschreven. De 24-jarige renster van Nederland Bloeit wist tevens de slotetappe op haar naam te schrijven door de Duitse Judith Arndt (HTC-Highroad Women) te verslaan in de sprint.
Emma Johansson (Team Hitec Products Uck) werd derde.

In het algemeen klassement wist Johansson op exact een minuut tweede te worden achter Vos. Arndt werd derde op 1:12 min.

Marianne Vos wist de eerste, tweede en vierde etappe te winnen en heeft dit seizoen reeds 15 zeges op haar naam staan.

Bron: Wielerland.nl

Marijn de Vries werd 9e in de slotetappe by the way.

Plaats reactie