Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje (v), 40-55 jr, UTRECHT

MLD
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2021 22:18

MLD 13 mar 2021 22:28

Hoi! Ik, vrouw, eind 40, ben een zeer beginnend wielrenner en zou graag met iemand een paar keer per week (als het weer het toelaat wat tochtjes in de omgeving gaan maken. Ik ben woonachtig in het centrum van Utrecht.
Hoor heel graag van je! Grt Mireille

Utrechtenzo
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 nov 2020 08:12

Utrechtenzo 07 aug 2021 17:47

Hi Mireille, ik las net je berichtje. Wel al een paar maanden oud, maar ik dacht..toch even proberen.

Ik ben net als jij ook pas sinds een paar maanden gestart met wielrennen. Ik woon in De Bilt en zodra het even mooi weer is, dan rijd ik naar Loosdrecht, Wijk bij Duurstede, Rhijnauwen en omgeving, etc. Kortgeleden heb ik een fietsendrager gekocht zodat ik niet telkens vanuit huis moet starten, maar precies daar kan beginnen waar een leuke route is.

Ik wil graag mijn conditie op een leuke manier opbouwen en wielrennen is absoluut de manier die mij aanspreekt. In mijn vriendenkring zitten helaas geen mensen die wielrennen. Mijn vriendin wielrent wel af en toe, maar blijft hangen op max 25 km/u. Dus als ik met haar wielren, dan is het meer een sight-seeing dan even lekker sporten :D Op zich leuk en gezellig, maar om écht even lekker door te trappen niet de manier.

Ik zoek iemand die het leuk vind om geregeld even 1 a 2 uur te wielrennen, waarbij je echt even het luie zweet eruit fietst. Ik hoef niet perse rondetijden te verbeteren, maar een sight-seeing wil ik ook niet. Een beetje ertussen, lekker doortrappen en mooie routes maken. Het maakt mij niet uit of ik wielren met een man of vrouw, als het maar leuk is. Ik wil proberen ong. 3x per week te wielrennen en dat in de directe omgeving van Utrecht.

Laat mij s.v.p. even weten of het jou ook leuk lijkt.

Gegroet,
Frank

Gebruikersavatar
bw75
Forum-lid
Berichten: 161
Lid geworden op: 16 nov 2012 20:06

Gebruikersavatar bw75 07 aug 2021 22:38

Of kijk eens bij https://www.facebook.com/maximusstampers/

Een grote club waar je vrijblijvend mee kan fietsen. Allerlei niveaus dus voor iedereen toegankelijk.

meuk
Forum-lid
Berichten: 1099
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 08 aug 2021 09:03

Je kan ook eens kijken bij Het Ledig Erf die oa een Ga Toch Fieten groep hebben. Ook CS030 heeft veel groepen op verschillende niveaus

Plaats reactie