Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4562
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 18 jan 2021 18:20

timo2.0 schreef: 18 jan 2021 15:09 ....................... Er is vooral niets mis mee zolang het niet beledigend is naar anderen.................................... en dat gaat niet samen met het huidige tijdsgewricht waarbinnen je racistische en homofobe opvattingen echt beter voor jezelf kan houden.
Ik word er een beetje misselijk van dat mensen denken het recht te hebben niet beledigd te worden.... Beledigen is iets dat je laat gebeuren, je doet dat zelf.

Het is ver gekomen dat je opinies beter voor jezelf kan houden.

Ik kan alleen maar stellen dat ik het eens ben met Chomsky die bijvoorbeeld stelt (in de context van absolute vrije-meningsuiting):

Op de vraag of ontkenning of minimalisering van de Holocaust geen grote belediging is voor de slachtoffers, antwoordt hij dat het een veel grotere belediging is voor Holocaustlachtoffers als je zelf de principes van de daders gaat aanvaarden of hanteren.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 18 jan 2021 20:40

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 19 jan 2021 08:34

Fietsen zijn toch een stuk mooier zonder dat celeste erin.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7781
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 19 jan 2021 14:07

lugosi schreef: 18 jan 2021 18:20 Ik kan alleen maar stellen dat ik het eens ben met Chomsky die bijvoorbeeld stelt (in de context van absolute vrije-meningsuiting):

Op de vraag of ontkenning of minimalisering van de Holocaust geen grote belediging is voor de slachtoffers, antwoordt hij dat het een veel grotere belediging is voor Holocaustlachtoffers als je zelf de principes van de daders gaat aanvaarden of hanteren.

Dat is wel een van zijn meest controversiële uitspraken omdat weinig mensen begrijpen dat het inderdaad over de essentie van vrijmeningsuiting ging. Maar ik beschouw die man als een van mijn grote helden!

(sorry voor de off-topic reactie)
Do or don’t, there is no try

SantaSCSI
Forum-lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 18 nov 2014 12:55

SantaSCSI 19 jan 2021 20:25

TL@ schreef: 19 jan 2021 08:34 Fietsen zijn toch een stuk mooier zonder dat celeste erin.
Of de Bianchi's zijn toch een stuk mooier zonder dat geel :P
Inderdaad wel mooie fietsen.

Hopelijk krijgen de dames voldoende kansen om te koersen. Als door de aanhoudende epidemie koersen worden geannuleerd hoop ik dat de vrouwen er niet de dupe van zijn.

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 19 jan 2021 22:40

Jeanne Korevaar photobombed Lotte Kopecky :mrgreen:

Ik vind outfit en fiets van Liv Racing echt héél geslaagd. Daar kan Jumbo-Visma nog wat van leren

Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7781
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 19 jan 2021 23:05

Ik weet niet of ik het echt mooi vind maar het is in elk geval wel helemaal in harmonie!!
Ze hebben het zelf ontworpen en met een specifieke doelstelling qua uitstraling. Ik den dat dat heel geslaagd is.
Do or don’t, there is no try

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 19 jan 2021 23:52

Over de moeizame pogingen het vrouwenwielrennen in België naar een hoger plan te tillen gesproken: hoeveel zin heeft Lotto Soudal nog in het runnen van een damesploeg? Na het vertrek van Kopecky hebben ze zich nou niet bepaald versterkt. Slechts tien rensters met namen waarbij je een top 10 notering in 2020 met een vergrootglas moet zoeken. Alle respect voor Jesse Vandenbulcke maar daar win je de oorlog ook niet mee.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 20 jan 2021 07:33

En ook de volledige staff de deur uit. Wie moet die dames nu eigenlijk nog ondersteunen?
Ik kan goed begrijpen dat Kopecky andere oorden heeft opgezocht.
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jan 2021 18:07

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 jan 2021 18:13

Marianne Vos: “De Spelen en het weg-WK zijn grote doelen”

Voordat het wegseizoen begint, staat eerst nog het WK veldrijden op de planning. In Oostende wil Vos zo goed mogelijk voor de dag komen. “Ik ben tevreden hoe alles gaat. Het niveau in de cross is erg hoog. Het podium halen zou al erg mooi zijn, maar op het WK weet je het nooit. Het wordt een interessant seizoen. Ik bekijk mijn doelen per stuk en ik wil dus nog niet te ver vooruitkijken, maar natuurlijk zijn de Olympische Spelen en daarna het WK op de weg grote doelen. Eerst kijk ik uit naar het WK veldrijden en dan hebben we nog een aantal prachtige voorjaarsklassiekers.”

Programma Marianne Vos voor 2021
- Ronde van Vlaanderen
- Amstel Gold Race
- Luik-Bastenaken-Luik
- Olympische Spelen
- WK wielrennen
https://www.wielerflits.nl/nieuws/maria ... te-doelen/

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7781
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 22 jan 2021 18:16

@Movistar:
Zag het vandaag ook voorbijkomen in een artikel.
Volgens mij voelt ze zich wel lekker daar! Columbia vond ze ook al fantastisch dus qua cultuur en taal vergelijkbaar
Do or don’t, there is no try

Plaats reactie