Gisteren mijn uitgestelde buitengewoon verlof dagje (40 jaar bij de zaak begin deze maand) optimaal benut om lekker eind op de racefiets op pad te gaan.
Zag voor vertrek nog een FB herinnering aan een mooie rit op de racefiets op Tenerife precies 2 jaar terug. Tja, daar nu alleen maar van dromen. (denk/weet zeker dat vanaf 25-3 11 dagen TF er niet in gaat zitten)
Maar goed, qua weersomstandigheden kwam het gisteren toch een beetje in de buurt, namelijk zonnetje en een redelijk briesje. Kon na zo'n 100 km ook de beenstukken en armstukken uit doen, dus nog meer het vakantiegevoel.
Doel was in ieder geval naar de Posbank te rijden en ook in ieder geval mijn eerste 200'er van het jaar te pakken en ook op mijn Scott.
Dat gelukt, maar ging niet helemaal vanzelf. Merk toch wel dat na 5 uurtjes het eigenlijk minder "leuk" begint te worden. Daarbij ook dat ik vanaf dat moment toch wat tegenwind had en dan is het vanaf Apeldoorn naar Soest best stuk rijden.
Tegen het einde beetje kijken op het klokje en kwam voor mij de uitdaging om de 200 km precies toch nog binnen de 7:00u netto fietstijd te krijgen. Dat lukte nog net met een marge van 15 seconde. Idd het slaat nergens op, maar iedere gek zijn gebrek.
Dan mbt versnellingen: Tov afgelopen zondag achter meer versnellingen gebruikt. 10 stuks, alleen de 33'er en de 10 achter niet gebruikt . Enne, de 18 een 16 opnieuw niet gemist. Daar heeft Fredje de 19 en 17 voor
Na 7:03u trappen, bijna 202 km op de teller (idd geen 30'ers meer)
https://www.strava.com/activities/4841683406