Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Join app - ervaringen met training

marksi
Forum-lid
Berichten: 104
Lid geworden op: 21 mei 2021 15:51

marksi 08 jul 2022 17:50

Top, dank!

Jorrr2
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 aug 2019 08:09

Jorrr2 09 jul 2022 16:51

Dag jongens, ik vraag me toch iets af, dus bij deze: ik ben sinds kort Join gaan gebruiken (ik ga echt heel erg goed op die podcasts dus dit is top). Ik heb voor mezelf een doel gezet voor begin September met een zware tocht in de dolemieten. Dit weekend ben ik aan het fietsen in Limburg en heb ik zelf wat trainingen ingepland. Voor morgen een aardige zware op het programma (dus in deze volg ik helemaal niet de voorgestelde trainingen).
Maar nu zie ik dat vanaf maandag geen enkele training meer is gepland tot tenminste volgende week zaterdag(!). Ik ben toch niet van plan om de hele week niks te doen (september is best dichtbij) en dit gaat ook in tegen de theorie dat je al na twee dagen niet fietsen achteruit gaat in conditie. Dus ik verwacht tenminste een rustig herstelritje hier en daar. Join heeft dus nog niet heel veel trainingsdata van mij maar wel m'n hele strava historie. Jullie gaan toch ook niet een hele week met de beentjes omhoog op de bank als Join dit zegt neem ik aan 🙂
Edit: hmm nu ik er zo over nadenk: het programma zit nog in de 'opbouwfase' en daar staan gewoon heel weinig uren voor gepland. Dus daar zit ik dan nu al overheen denk ik. Maar dan vind ik het alsnog wel een beetje vreemd..

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12472
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 10 jul 2022 17:00

Een week is lang, maar dat je na twee dagen achteruit gaat is ook niet waar, dat zou inhouden dat je met twee keer per week fietsen (bijna) niet vooruit gaat.
Dan ga je toch gewoon, kijk gewoon hoe je je voelt.

Je kan ook niets doen en zaterdag hard een uur of 4 a 5 en dan kijken of je uitgerust een beetje kan pacen, dat kan bijna niemand.

Gebruikersavatar
ibooij
Forum-lid
Berichten: 381
Lid geworden op: 28 dec 2006 09:52

Gebruikersavatar ibooij 11 jul 2022 09:02

Jorrr2 schreef: 09 jul 2022 16:51 Maar nu zie ik dat vanaf maandag geen enkele training meer is gepland tot tenminste volgende week zaterdag(!). Ik ben toch niet van plan om de hele week niks te doen (september is best dichtbij) en dit gaat ook in tegen de theorie dat je al na twee dagen niet fietsen achteruit gaat in conditie. Dus ik verwacht tenminste een rustig herstelritje hier en daar. Join heeft dus nog niet heel veel trainingsdata van mij maar wel m'n hele strava historie. Jullie gaan toch ook niet een hele week met de beentjes omhoog op de bank als Join dit zegt neem ik aan 🙂
Edit: hmm nu ik er zo over nadenk: het programma zit nog in de 'opbouwfase' en daar staan gewoon heel weinig uren voor gepland. Dus daar zit ik dan nu al overheen denk ik. Maar dan vind ik het alsnog wel een beetje vreemd..
Zou je mij een PB kunnen sturen? Dan kan ik naar je data kijken om te zien waarom je zoveel rust krijgt voorgeschreven.

JazzHands
Forum-lid
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 jul 2018 10:46

JazzHands 21 jul 2022 22:15

Poef…. Join gaat te duur worden voor mij. Met de nieuwe prijzen is het geen leuk speeltje meer. Jammer.

Fanatix
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mei 2016 15:55

Fanatix 22 jul 2022 06:42

Ik moest ook ff slikken, het is een stevige verhoging. Gelukkig krijg ik momenteel nog 50% korting via Fietssport:
https://www.fietssport.nl/informatie/join

DennisGiant
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 mar 2021 18:58

DennisGiant 22 jul 2022 09:57

Ik vond het eerlijk gezegd aan de lage kant. Je moet je ook realiseren dat een ontwikkelaar van een applicatie minimaal 15% commissie moet afdragen aan Apple. Haal de 21% BTW er nog af en er blijft in de nieuwe pricing ongeveer 7 euro per abonnee over.

Toevallig wel net deze week een jaarabbo afgesloten tegen de oude prijs.

Gebruikersavatar
Desertstorm
Forum-lid
Berichten: 484
Lid geworden op: 19 apr 2016 17:44
Locatie: Gld

Gebruikersavatar Desertstorm 22 jul 2022 10:19

Hoeveel was het precies en hoeveel gaat het nu worden? Op de site zie ik nog (volgens mij) de oude prijzen?

@Join: komt de Drenthe 200 (28 dec) nog als trainingsdoel in Join?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."

JazzHands
Forum-lid
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 jul 2018 10:46

JazzHands 22 jul 2022 23:52

DennisGiant schreef: 22 jul 2022 09:57 Ik vond het eerlijk gezegd aan de lage kant. Je moet je ook realiseren dat een ontwikkelaar van een applicatie minimaal 15% commissie moet afdragen aan Apple. Haal de 21% BTW er nog af en er blijft in de nieuwe pricing ongeveer 7 euro per abonnee over.

Toevallig wel net deze week een jaarabbo afgesloten tegen de oude prijs.
Yo, lage kant? Als je een beetje mazzel hebt, wordt het nog hoger. Maar komaan, het is op zich alleen een trainingsschema. Voor mij heeft het dynamische aspect nog niet voldoende bewezen om met de prijs mee te gaan. Ik val weer terug op statische schema's.

Maar vooruit, ik ben ook niet iemand die 15 euro per maand voor zoiets als Zwift neerlegt. Voor mij verkloten dergelijke prijzen mijn sportbeleving. Het staat er in zekere zin loodrecht op.

BianchiSummertime
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2022 16:26

BianchiSummertime 23 jul 2022 16:30

Hoi,

Sinds 2 weken gebruik ik join. Alleen heb ik even een vraagje over de “Join score”.
Ik zit nu op 14,6. Maar wat betekend deze waarde nu? Hoe goed of slecht ben ik?

0 tot 5 is beginner, LtD is 38, 50 is tour winnaar, maar wat zit daar nou effectief tussen in?

Ik ben een vrouw van 24 jaar en 65kg

Frigide
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 aug 2012 19:25

Frigide 23 jul 2022 23:26

Fanatix schreef: 22 jul 2022 06:42 Ik moest ook ff slikken, het is een stevige verhoging. Gelukkig krijg ik momenteel nog 50% korting via Fietssport:
https://www.fietssport.nl/informatie/join
Ik heb nog een abbo tot 6 augustus maar krijg het niet voor elkaar deze korting te pakken. De link opent Join naar een laad icoon icm een leeg scherm is alles wat er volgt. Iemand een tip?

martijnnnn
Forum-lid
Berichten: 360
Lid geworden op: 06 dec 2009 17:27

martijnnnn 24 jul 2022 08:48

Desertstorm schreef: 22 jul 2022 10:19 Hoeveel was het precies en hoeveel gaat het nu worden? Op de site zie ik nog (volgens mij) de oude prijzen?
Het was € 6.99 per maand en wordt nu € 9.99 per maand. Als je een jaarabonnement neemt ben je omgerekend € 7.50 per maand kwijt. Dat laatste heb ik gedaan, dan valt die verhoging wel mee.

Plaats reactie