Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Canyon Aeroad: wielen (oid) lijken aan te lopen.. Ervaringen, oplossingen?

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1751
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 22 mei 2020 17:31

Lcsmet schreef: 22 mei 2020 15:46
ypuh schreef: 19 mei 2020 10:26 ............. Laat anders Canyon het lekker oplossen door hem terug te sturen.

............Deze tijd van het jaar zitten ze niet om werk verlegen en geven ze hun 'eigen' klanten voorrang. .............
+1
Mijn fietsenmaker geeft ook wel onderhoud en service op de "kleinhandelsmerken" die niet bij hem gekocht zijn.
Als je bijvoorbeeld een Pinarello hebt dan werkt hij daar wel aan.
Aan een Aldi/Lidl/Canyon of Rose daarentegen zegt hij je vriendelijk dat je deze moet laten onderhouden/herstellen waar je hem gekocht hebt.
Dan is het gewoon een grote mensenkloter Aan die andere fietsen heeft hij evenveel verdient dan aan die canyon.

Als hij denkt daarmee iemand te kloten dan wens ik hem veel succes want voor hem staan er 10 andere fietsenmakers die het met plezier wel gaan doen.

Dat je uit principe geen merken doet die niet bij je gekocht worden kan ik nog enigszins begrijpen. Maar dat is gewoon moeilijk willen doen.

HarryuitHilversum
Forum-lid
Berichten: 733
Lid geworden op: 29 jan 2016 09:05

HarryuitHilversum 22 mei 2020 17:42

+1

NJMonAeroad
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2020 22:32

NJMonAeroad 22 mei 2020 19:11

Vind het persoonlijk niet chique van de fietsenmaker. Had bij een goede eerlijke service vanuit hem daar nog wel een brilletje, nwe fietsschoenen en helm etc willen kopen en teruggekomen voor verdere servicebeurten..

Kijk, ik snap best dat ie hier mss niet zoveel op zou verdienen, maar das wel kortzichtig gedacht van hem. Nu verliest ie een toekomstige terugkerende klant. Zeg dan gwn in mn gezicht dat je me liever niet servicet omdat het een Canyon is, ipv te zeggen dat de wielen “van niet zulke goede kwaliteit zijn” en te proberen me een nieuwe wielset van 2K aan te smeren.

Hoe dan ook, issue is gefixt, thanks aan het forum en de reacties vd leden hier. Ik ben weer superblij met mn Canyon. En geef mn fietseuro’s voortaan elders uit dan bij vd Linden ;)

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15953
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 mei 2020 19:40

Djemz schreef: 22 mei 2020 17:31 ....mensenkloter ... te kloten
.....
Topniveau.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie