Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Vraag het Edwin

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 7823
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 13 jun 2020 15:43

rob74 schreef: 13 jun 2020 14:34 Ik vind de sfeer dit topic al een stuk prettiger dan het vorige ' vraag het de redacteur' topic. Goed om te lezen dat Edwin gewoon snel en inhoudelijk reageert. Ik heb zelfs weer een abo genomen, eens kijken of het blad er ook op vooruit gaat
+1
:winkthumb:
Do or don’t, there is no try

rembem
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 jan 2008 17:17

rembem 14 jun 2020 21:52

Edwin schreef: 13 jun 2020 09:40
rembem schreef: 06 jun 2020 19:32 Gefeliciteerd Edwin!

Ik heb wel twee ideeën waarmee het blad wat mij betreft wordt.

1. stap af van de gelijmde lumbackrug en ga terug naar de nietjes in de rug. Voordelen: makkelijker dubbelvouwen en dan lezen en je kunt het blad plat wegleggen.
Een collega van jou zei wel eens dat nieten niet kan vanwege het aantal bladzijden. Dat lijkt me sterk, want ik zie andere - even dikke - tijdschriften wél met nietjes.

2. bij de fietsreisartikelen vind ik een klein overzichtskaartje handig. Dan hoef ik niet te zoeken waar gefietst wordt.

Ben benieuwd wat je hiervan vindt.
Dankjewel! Punt 1 gaan we niet doen. Nietje er door zou inderdaad best kunnen, maar we vinden dit mooier en ook fijn dat er op de lumback te lezen is welke uitgave het betreft. Punt 2 ben ik met je eens en wil ik wel weer in ere gaan herstellen (dit deden we in het verleden al).
Dank voor je antwoord!
Ik snap nu wel waarom jullie lumback willen, maar ik vind lumback juist niet mooier en kijk niet op de rug voor welke uitgave het is. Sja ;)
(en fijn van het kaartje!)

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 15 jun 2020 14:21

beezer schreef: 13 jun 2020 14:58 Idee: vaste rubriek. "weekendje weg"

Een plek in de Benelux, Frankrijk of Duitsalnd waar je 2-3 dagen lekker kan fietsen. Met info over verblijf, route etc. Waarbij de route dan downloadbaar is (=voorwaarde)
Dat is een goeie, dankjewel! Je gelooft het vast niet als ik zeg dat die al in de pijplijn zat :) We willen het sowieso wel wat vaker dichter bij huis zoeken, En de routes die bij onze reisverhalen horen zijn sinds vorige maand te downloaden via onze partnerpagina op komoot. Er staan er nu nog niet zoveel, maar dat worden er dus iedere maand meer.
Afbeelding | Afbeelding

Gebruikersavatar
Philippos
Forum-lid
Berichten: 2850
Lid geworden op: 08 jun 2018 23:40
Locatie: Castricum
Contact

Gebruikersavatar Philippos 15 jun 2020 14:33

Dit zal zeker een mooie aanvulling zijn!

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8447
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 01 jul 2020 13:48

Edwin,komt er een keer een mysterie guest test van fietsenwinkels wat betreft advies die een doorsnee koper krijgt en hoe hij/zij de fiets afgeleverd krijgt qua afstelling.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2198
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 01 jul 2020 14:21

beezer schreef: 13 jun 2020 14:58 Idee: vaste rubriek. "weekendje weg"

Een plek in de Benelux, Frankrijk of Duitsalnd waar je 2-3 dagen lekker kan fietsen. Met info over verblijf, route etc. Waarbij de route dan downloadbaar is (=voorwaarde)
Deze vind ik ook leuk, Mag ook de deelname aan een evenement zijn of een keer een dag of een week. Gewoon een leuk verslag van een dag of paar dagen fietsen inclusief wat informatie over de omgeving enz. Eigenlijk zie je dit in ieder motortijdschrift wel en ook in een MTB blad wat nu nog alleen online verschijnt stond ieder nummer zo'n verslag. Ook Nico de Boer deed eigenlijk precies dit vroeger in Fiets, Denk alleen dat het wat leuker kan dan hij deed.
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 01 jul 2020 15:25

nijkie schreef: 01 jul 2020 13:48 Edwin,komt er een keer een mysterie guest test van fietsenwinkels wat betreft advies die een doorsnee koper krijgt en hoe hij/zij de fiets afgeleverd krijgt qua afstelling.
Dat vind ik echt een heel erg leuk idee. Maar dat is wel een lastige, want we hebben geen budget om hier en daar een fiets te kopen. En later weer inleveren lijkt me ook niet zo vriendelijk. We hebben het zelf al vaker gehad over een test van onderhoudsbeurten. Een geprepareerde fiets inleveren met 5 pijnpunten en dan kijken hoeveel er gevonden worden, hoe het wordt opgelost en of er niks bij verzonnen wordt. Maar het stokt tot nu toe steeds op tijdgebrek en budget. Maar nu jij dit oppert, moeten we misschien toch eens kijken naar een manier om dat te realiseren. Misschien kunnen we lezers vragen om mee te werken. We gaan er over nadenken, dank voor de suggestie alvast!
ophetkantje schreef: 01 jul 2020 14:21
beezer schreef: 13 jun 2020 14:58 Idee: vaste rubriek. "weekendje weg"

Een plek in de Benelux, Frankrijk of Duitsalnd waar je 2-3 dagen lekker kan fietsen. Met info over verblijf, route etc. Waarbij de route dan downloadbaar is (=voorwaarde)
Deze vind ik ook leuk, Mag ook de deelname aan een evenement zijn of een keer een dag of een week. Gewoon een leuk verslag van een dag of paar dagen fietsen inclusief wat informatie over de omgeving enz. Eigenlijk zie je dit in ieder motortijdschrift wel en ook in een MTB blad wat nu nog alleen online verschijnt stond ieder nummer zo'n verslag. Ook Nico de Boer deed eigenlijk precies dit vroeger in Fiets, Denk alleen dat het wat leuker kan dan hij deed.
Zit al in de pijplijn, er komen leuke verhalen aan met deze insteek. En natuurlijk inclusief routes :like:
Afbeelding | Afbeelding

Aesch
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 12 apr 2013 12:30

Aesch 07 jul 2020 14:42

Ik lees al een hoop leuke tips en over het algemeen beleef ik een hoop plezier aan het blad!

Waar ik me alleen (groen-geel-paars-oranje) aan erger zijn de terugkerende verwijzingen naar alternatieve 'geneeswijzen' / voedingsadviezen en dergelijke. (Bijvoorbeeld een ingezonden brief in fiets 5 2020).

Wat mij betreft verdienen deze kwakzalvers geen podium, zeker niet in een zichzelf respecterend blad met óók nog een ruimte ingebouwd waar een sportarts, dietist enzovoorts aan bod komen.

Overigens heb ik dit ook naar de redactie gemaild met verzoek om reactie maar die heb ik nooit gezien.

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1497
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 07 jul 2020 16:34

We kregen daar meer reacties op en in nr.6 hebben we onderstaande reactie geplaatst in de rubriek Post. Misschien overheen gelezen? Of doelde je hier niet op?
post6.jpg
Aesch schreef: 07 jul 2020 14:42 Wat mij betreft verdienen deze kwakzalvers geen podium, zeker niet in een zichzelf respecterend blad met óók nog een ruimte ingebouwd waar een sportarts, dietist enzovoorts aan bod komen.
Goed punt, ben ik eigenlijk met je eens en daar gaan we scherper op zijn in de toekomst.
Afbeelding | Afbeelding

Aesch
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 12 apr 2013 12:30

Aesch 07 jul 2020 20:38

Yes die bedoelde ik, de reactie heb ik inderdaad niet gezien maar terecht dat deze ook geplaatst is. Fijn om te lezen dat het de aandacht heeft!

mhr-zip
Forum-lid
Berichten: 1136
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:42

mhr-zip 17 feb 2021 09:06

Waar vind ik het wachtwoord hiervoor; https://www.fiets.nl/voorabonnees/ ?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl

r.storm6
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jul 2010 19:45

r.storm6 17 feb 2021 10:49

mhr-zip schreef: 17 feb 2021 09:06 Waar vind ik het wachtwoord hiervoor; https://www.fiets.nl/voorabonnees/ ?
Even mailen naar
klantenservice@newskoolmedia.nl

Kun je m opvragen

Plaats reactie