Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Tja , men maakt een keuze en uiteraard valt die niet in ieders smaak.
Het vliegverkeer tot iedere prijs handhaven ligt voor de hand, maar bij de kleintjes is veel laaghangend fruit te plukken....
Het vliegverkeer tot iedere prijs handhaven ligt voor de hand, maar bij de kleintjes is veel laaghangend fruit te plukken....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Je leert voornamelijk geduld te hebben.
En dat kinderen sneller iets aannemen van een leraar dan van hun ouders.
En wat heb je er aan dat je staartdelingen opgefrist worden;)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vliegverkeer in de lucht houden snap ik wel.
De economie krijgt een nog grotere dreun als je dat plat gooit. Sowiso bijna geen plezierreisjes nu, en de meeste (alle?) passagiersvliegtuigen hebben ook een helemaal cargo aan boord. Al onze producten die met het vliegtuig gaan zitten in een combi vlucht.
Als dat stil komt te staan hebben beide kanten van de lijn een enorm economisch probleem.
De economie krijgt een nog grotere dreun als je dat plat gooit. Sowiso bijna geen plezierreisjes nu, en de meeste (alle?) passagiersvliegtuigen hebben ook een helemaal cargo aan boord. Al onze producten die met het vliegtuig gaan zitten in een combi vlucht.
Als dat stil komt te staan hebben beide kanten van de lijn een enorm economisch probleem.
People listen to reply, not to understand
- Enzzo
- Forum-lid HC
Er is een vlokje sneeuw gevallen in Limburg dus deze was te verwachten:
https://www.ad.nl/binnenland/sneeuwtoer ... ~affd86b4/
https://www.ad.nl/binnenland/sneeuwtoer ... ~affd86b4/
Leave the gun, take the cannoli
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies, zou ik ook niet zien zitten.
Puur ivm de drukte. Als je dan echt zou willen, zet hem dan beneden neer en ga lekker lopen.
People listen to reply, not to understand
Is dat een serieuze vraag? Of wil je je eigen complottheorie met ons delen?
Haha jullie zullen het waarschijnlijk niet geloven maar ik heb nog nooit op die websites van Engel gekeken.