Michelin vergroot assortiment met nieuwe mountainbikebanden
Michelin is lekker bezig. Na een reeks downhillbanden...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Het valt me op, als ik zulke zaken lees (de laatste maanden erg veel dus) hoe weinig mentale weerbaarheid veel mensen hebben. Je kan je toch gaan afvragen of de samenleving er niet gebaat bij zou zijn als er in opvoeding en vooral het onderwijs wat meer aandacht zou besteed worden aan het kweken van mentale weerbaarheid.
Hoog inzetten, onderhandelen.. En op iets uitkomen.daniel1975 schreef: ↑13 jan 2021 22:56Concept avondklok is 20.00-04.00 volgens NOS. Dus ook de hardloper die na een werkdag nog even de km’s wil maken ‘s avonds wordt gepakt. En ook de jeugdtrainingen die nog gewoon mogen die in de avond vallen.
Maar ja, dit kabinet houdt sowiso geen rekening met het feit dat sporten gezond is.
Ben heel benieuwd of de huidige partijen die tegen zijn hun poot stijf gaan houden. Ik hoop van wel. De zoveelste “urgentie besef kweken maatregel “.
Take your skirt off, cancel your manicure, grow a moustache and harden the fuck up!lugosi schreef: ↑14 jan 2021 07:31Het valt me op, als ik zulke zaken lees (de laatste maanden erg veel dus) hoe weinig mentale weerbaarheid veel mensen hebben. Je kan je toch gaan afvragen of de samenleving er niet gebaat bij zou zijn als er in opvoeding en vooral het onderwijs wat meer aandacht zou besteed worden aan het kweken van mentale weerbaarheid.
Told you..
Klopt, dat is ook de open zenuw waar de overheid al maanden bij mij op zit te drukken.
Voorlopig is er nog niks besloten.
Dat is nu al zo..... alle zaalsporten zitten op slot..Of gaan we dat niet meer sporten voor kids dan ook maar even als collateral damage accepteren?
Gebruikers op dit forum: marcelb, robbebopper